arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۵۲۲۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۱ - ۱۹ شهريور ۱۳۹۴

تشکیل شورای اصلاحات برای هماهنگی انتخابات

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدرضا عارف در همایش اصلاح طلبان گیلان که با عنوان "در امتداد امید" برگزار شد، به انتخابات پیش رو در اسفند ماه اشاره کرد و گفت: انتخابات مقطعی حساس برای کشور است و خوشبختانه امروز جوانان بیش از ما نسبت به این مسئله حساسیت دارند.

وی با بیان اینکه اصلاح طلبان چارهای جز پیروزی در انتخابات ندارند، تصریح کرد: اگر بتوانیم برخی از مسائل و مشکلات داخلی خود را حل کنیم، پیروزی در اسفند ماه دست یافتنی و طبیعی خواهد بود. عارف با اشاره به اینکه اصلاحطلبان خیلی زود برنامه ریزی برای انتخابات پیشرو را کلید زدند، عنوان کرد: رسیدن به یک لیست واحد و اجماع کامل از جمله راهبردهایی است که می تواند در رسیدن به پیروزی نقش بزرگی داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه حرکت اصلاح طلبان باید بر مبنای مشترکات و پرهیز از اختلافات باشد، افزود: باید منافع جبههای را بر منافع گفتمانی ترجیح دهیم. معاون اول دولت اصلاحات، انتخابات را فرصتی برای گسترش تشکیلات حزبی دانست و گفت: باید از سهم خواهی و وزن کشی یا به عبارتی جدا شدن از آرمان های مشترک پرهیز کرد.

عارف بر لزوم همدلی، همگرایی و انسجام حداکثری بین اصلاحطلبان تاکید کرد و افزود: اخلاق مداری، عقلانیت و خرد جمعی باید همواره مورد توجه باشد.رییس بنیاد امید ایرانیان در این همایش از تدوین برنامه‌های راهبردی اصلاح‌طلبان برای انتخاب مجلس خبرداد و گفت:‌ شورایی نیز برای هماهنگی انتخابات مجلس در سراسر کشور توسط اصلاح‌طلبان تشکیل شده است.
نظرات بینندگان