arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۳ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۴

صعود بی دردسر هادی به دور بعد/ شیماروف حاضر نشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 نماینده سنگین وزن کشتی آزاد ایران، در اولین مبارزه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان بدون انجام مسابقه به برتری رسید.

در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی جهان 2015 که در لاس وگاس آمریکا در جریان است، پرویز هادی نماینده سنگین‌ وزن ایران که مدال طلای باز‌ی‌های آ‌سیا‌یی را در کارنامه خود دارد در دور نخست قرار بود مقابل الکسی شیماروف بلاروس که نایب قهرمانی بازی‌های اروپایی و قهرمانی سال 2011 جهان را در کارنامه دارد به میدان برود که کشتی گیر بلاروس به روی تشک نیامد و هادی برنده شد.

هادی در دور بعد و در مرحله یک هشتم نهایی با برنده مبارزه سوسلان گاگوئف از اسلواکی و فرخود آناکولوف از تاجیکستان مصاف خواهد کرد. طاها آکگول و بلال ماخوف در گروه هادی قرار دارند.

پیش از این حسن رحیمی در وزن 57 کیلوگرم و علیرضا قسمی در وزن 74 کیلوگرم در نخستین مبارزه به ترتیب مقابل حریفانی از ونزوئلا و ایتالیا به برتری رسیدند.

در ادامه این رقابت‌ها در وزن 70 کیلوگرم حسن یزدانی جوان که او نیز برای نخستین بار پا به این ر‌قا‌بت‌ها گذاشته است و مدال طلای جوانان جهان را در اختیار دارد،پس از استراحت در دور نخست، در اولین مصاف خود مقابل یانگ جانگ از کره جنوبی به روی تشک خواهد رفت و در صورت برتری در مرحله یک هشتم نهایی با برنده مبارزه یوآن رینوسو از اوکوادور و میروسلاو کاریف از بلغارستان دیدار خواهد کرد.

در این وزن 33 کشتی‌گیر حضور دارند و تلاشادزه از گرجستان، گرین از آمریکا و نماینده اوکراین در گروه یزدانی هستند.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان