arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۰۱ - ۱۱ فروردين ۱۳۹۰

افسوس داود رشیدی برای بازیگری که نتوانست به آزوی حاجی شدن برسد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
داوود رشیدی گفت: زنده‌یاد محمد ورشوچی به معنای واقعی کلمه پیشکسوت بود، به خاطر اینکه سال‌ها بازیگری می‌کرد.

رییس انجمن بازیگران سینمای ایران با اشاره به آخرین دیدارش با محمد ورشوچی به ایسنا،گفت:آخرین‌بار که او را دیدم چند ماه پیش بود که با شورای مرکزی انجمن بازیگران ایران به دیدنش رفتیم و او خیلی خوشحال شد. همچنین او عید با من تماس گرفت و کلی با هم شوخی کردیم و از گذشته‌ها حرف زدیم.

به گفته‌ی رشیدی؛ زنده‌یاد ورشوچی آنقدر ساده و متواضع بود که همه از صحبت با او لذت می‌بردند.

این بازیگر با بیان اینکه مرحوم ورشوچی بسیار علاقه‌مند بود که به خانه خدا برود، ادامه داد:آخرین باری که به دیدن او رفتیم به ما گفته بود که خیلی دوست دارد به مکه مشرف و حاجی شود و من به او قول دادم که کارهای سفرش را درست کنم و چند روز قبل از عید، با او تماس گرفتم و گفتم که مقدمات این سفر را فراهم کرده‌ام اما همسر او گفت که پای مرحوم ورشوچی بسیار درد می‌کند و دست نگه داریم و حالا بسیار افسوس می‌خورم که او نتوانست به این آرزوی خود برسد.

داود رشیدی با اظهار تاسف از درگذشت محمد ورشوچی گفت: دیروز صبح که با من تماس گرفتند و خبر فوت او را دادند احساس کردم،یک دوست خوب را از دست دادم و بسیار متاسف شدم.

وی همچنین از مردمی که در تشییع پیکر این بازیگر پیشکسوت شرکت کردند، تشکر کرد و ادامه داد: با این که روزنامه‌ها تعطیل بود صبح وقتی به بهشت زهرا (س) رفتم، دیدم که افراد زیادی از دوستان و مردم در تشییع جنازه او حضور پیدا کردند و همین‌جا باید از مردم تشکر ویژه‌ای کنم که ما را هیچ وقت تنها نمی‌گذارند.

نظرات بینندگان