arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۶۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۲ - ۱۲ فروردين ۱۳۹۰

سپهر حیدری: استقلال بحريني بازي مي‌كرد

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد از نحوه بازي تيم استقلال، بازي اين تيم را كاملا تدافعي دانست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس با انتقاد از نحوه بازي تيم استقلال، بازي اين تيم را كاملا تدافعي دانست.

به گزارش خبرگزاري انتخاب به نقل از ایسنا، سپهر حيدري پس از ديدار تيمش برابر استقلال تهران اظهار كرد: به استقلال تبريك مي‌گويم ولي استقلالي كه در اين بازي ديديم ضعيف‌ترين استقلال تاريخ بود. بايد بگويم استقلال تيم بزرگي بود ولي تنها تفاوتش با بحرين رنگ لباسشان بود. آنها خيلي تاخيري بازي مي‌كردند.

وي ادامه داد: درباره بازي نمي‌توانم چيزي بگويم به جز اينكه در اين بازي از تمام شهرآوردهاي قبلي بهتر بازي كرديم، ولي نتوانستيم از فرصت‌هايي كه داشتيم به خوبي استفاده كنيم.

حيدري در ادامه از حاشيه‌ تمرين‌هاي چند‌روزه اخير تيمش خبر داد و گفت: ده روز است تعدادي تماشاگر به محل تمرين ما مي‌آيند و بازيكنانمان را تهديد مي‌كنند. ما هم به همين دليل از چند روز پيش از داربي پشت درهاي بسته تمرين كرديم. البته بايد بگويم اين افراد تماشاگر پرسپوليس نبودند بلكه تماشاگران ما آنهايي بودند كه پس از بازي همچنان ما را تشويق مي‌كردند.

كاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس افزود: نمي‌خواهم در مورد بازيكن خاصي حرف بزنم اما اگر كريم باقري در اين بازي بود مي‌توانستيم عملكرد بهتري داشته باشيم. به هر حال اين نظر سرمربي تيم بود كه اين بازيكنان در اين بازي شركت كنند و بازيكنان حاضر بازي خوبي هم به نمايش گذاشتند و تنها مشكلي كه داشتيم گل نزدن‌مان بود.

وي در ادامه با انتقاد از عملكرد محسن تركي اظهار كرد: ما هميشه از داوري‌ها گله داريم. من پيش از بازي از آقاي تركي به دليل عملكردهايش در بازي‌هاي قبلي تعريف كردم ولي متاسفانه ايشان در اين بازي خوب داوري نكردند و من همين‌جا تعريف‌هايم را از ايشان پس مي‌گيرم.

حيدري در ادامه با انتقاد از كاپيتان تيم فوتبال استقلال خاطرنشان كرد: همه ديدند كه وقتي پس از بازي مصاحبه مي‌كردم فرهاد مجيدي در كنار من فرياد شادي سر مي‌داد و با اين وجود ديگر نمي‌توان از ساير بازيكنان اين تيم انتظاري داشت.

وي در پايان گفت: تمام مشكلات تيم ما با يك پيروزي حل مي‌شود و ما اميدواريم اين اتفاق در بازي‌هاي آينده بيفتد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سحر 96
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۳/۲۲
0
0
من هم با سپهر موافقم.
نظرات بینندگان