arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۷۳۴۹
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۹ - ۰۳ مهر ۱۳۹۴

حجاج عمدا مُردند؛منتقدان حسود و کینه توزند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مفتی آل سعود بدون تسلیت گفتن به خانواده‌های داغدار قربانیان فاجعه دلخراش مشعر منا که بیش از هزار کشته به جا گذاشت، ضمن سرپوش گذاشتن بر بی‌کفایتی و سوءمدیریت حاکمان عربستان در برگزاری مراسم حج، حجاج بیگناه را مسئول و مقصر وقوع این حادثه دانست.

شیخ عبدالعزیز آل الشیخ از واژه خودکشی برای قربانیان فاجعه مشعر منا استفاده کرد و گفت مرگ عمدی در اماکن مقدسه، خودکشی است.

آل الشیخ مفتی کل آل سعود و رئیس شورای به اصطلاح علمای ارشد و اداره پژوهش‌های علمی و فتوای سعودی در واکنش به فاجعه هولناک مشعر منا از تسلیت گفتن به خانواده‌های داغدار قربانیان خودداری کرد و در عین حال حجاج بیگناه را مسئول و مقصر وقوع این حادثه دردناک دانست.مفتی آل سعود در گفت‌وگو با روزنامه سعودی عکاظ گفت حجاج و بعثه‌های حج باید به قوانین عربستان که برای ساماندهی حج و راحتی حجاج وضع شده، پایبند باشند.وی افزود پایبند نبودن به این قوانین و مقررات، شر و خطر بسیار بزرگی است.مفتی آل سعود در توجیه بی کفایتی رژیم سعودی و سوء مدیریت آنها در برگزاری امن و آرام مراسم حج مدعی شد برخی حجاج به دنبال مرگ عمدی در اماکن مقدسه هستند زیرا اعتقاد دارند مُردن در این اماکن، اجر و پاداش دارد. کسانی که مرگ عمدی در حج را فضیلت می‌دانند،فکر اشتباهی دارند و این نوع مرگ، خودکشی است و هر کس به این جنایت عمدی دست بزند،قاتل خویش است.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
2
41
مغز اینا وکسانی که حرفای اینها را میزنند گویی از کاه پر شده!،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
کاه خیلی بیشتر از اینا ارزش داره که بریزن تو مغز اینا
سروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
0
9
اینها مثل نقل ونبان تو افغانستان عراق سوریه یمن پاکستان لبنان و....ادم میکشن اصلا این جنایت براشون اهمیتی ندارد
نظرات بینندگان