arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۷۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۲ - ۱۳ فروردين ۱۳۹۰

اهداف سریال "پایتخت" از زبان سیروس مقدم

كارگردان سريال پايتخت در يادداشتي نوشت: جلوگيري از مهاجرت بي رويه و غير ضروري به شهر تهران از اهداف اصلي سريال پايتخت به شمار مي رود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
كارگردان سريال پايتخت در يادداشتي نوشت: جلوگيري از مهاجرت بي رويه و غير ضروري به شهر تهران از اهداف اصلي سريال پايتخت به شمار مي رود.

سيروس مقدم كارگردان سريال پايتخت در يادداشتي با عنوان «اهداف سريال پايتخت» در سايت الف نوشت: جلوگيري از مهاجرت بي رويه و غير ضروري به شهر تهران از اهداف اصلي سريال پايتخت به شمار مي رود.
وي افزود: براي اين منظور خانواده اي صميمي، صادق، پاك، سالم و مذهبي و علاقه مند به يكديگر را انتخاب كرديم و نشان داديم چگونه ممكن است اين خانواده با برخي مشكلات در كلان شهري مثل تهران مواجه شود.
وي تاكيد كرد: اگر اين خانواده از بنيان هاي محكم اخلاقي، عاطفي و ديني برخوردار نبود احتمالا در مواجهه با انواع دشواري ها آسيب جدي مي ديد.
وي همچنين نوشت: بعضي انتقاد مي كنند چرا مردم مازندران در اين سريال تا اين حد خوب و اخلاق گرا و دوست داشتني هستند در حاليكه ديگر افراد اين مجموعه تا اين حد مثبت نشان داده نشدند؟ پاسخ اين است ما در اين داستان به هيچ وجه سياه نمايي نكرديم و بجز خلافكاران مواد مخدر و ساير شخصيت هاي سريال، چهره هايي منفور نبودند، اما چون قهرمانان اين قصه يك خانواده از مازندران بودند آنها را از نظر ويژگي هاي پسنديده اخلاقي مانند محبت، عاطفه، صداقت، صميميت، دينداري و احترام گذاشتن به والدين و بزرگترها، برجسته تر از ديگر افراد اين مجموعه نشان داديم.
سيروس مقدم تاكيد كرد: يقينا علاقه افرادي كه اين سريال را از تلويزيون ديدند به هموطنان مازندراني افزايش يافت. خوشحالم از اينكه مي بينم اين سريال تا اين حد مورد توجه و استقبال هموطنانم قرار گرفته است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۱۳
2
1
چرت وپرت نگو. من مازندرانی ام کل کسای که می شناسم از این فیلم خوششون نیومد
جواد
|
UNITED STATES
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
0
0
بهترین سریالی که تا حالا دیده بودم . دستتون درد نکنه عالی بود
نظرات بینندگان