arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۴۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۰

ادعاهای تازه عربستان سعودی علیه ایران: فتنه گری مذهبی و......

دولت عربستان که سال هاست از گروهک های تروریستی در شرق ایران حمایت می کند و آنها را از نظر مالی تامین می کند، ایران را متهم به فتنه گری مذهبی و زیر پاگذاشتن استقلال کشورها کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دولت عربستان بار دیگر ایران را هدف اتهامات بی اساس خود قرار داد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری انتخاب به نقل از العربیه، دولت عربستان که سال هاست از گروهک های تروریستی در شرق ایران حمایت می کند و آنها را از نظر مالی تامین می کند، ایران را متهم به فتنه گری مذهبی و زیر پاگذاشتن استقلال کشورها کرده است.



هیئت دولت عربستان سعودی در ادعایی اعلام کرده است که دخالت های آشکار ایران در امور داخلی کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس از طریق توطئه گری بر ضد تمامیت ارضی ،تفرقه افکنی ،ایجاد فتنه مذهبی بین هموطنان ،زیر پاگذاشتن استقلال کشورها ،اصول همسایگی و قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل و سازمان کنفرانس اسلامی" را محکوم کرده است.

دولت سعودی همچنین از پرداختن بیانیه به تحولات یمن و دعوت گروه های این کشور به گفتگو اظهار خرسندی کرده است.

هیئت وزیران دولت عربستان همچنین از موضع بحرین نسبت به همکاری پادشاهی سعودی با این کشور برای برقراری امنیت در این کشور اظهار قدردانی کرده است و با اشاره به تحولات این کشور تاکید کرد برقراری امنیت در این کشور بوسیله اقدامات حکیمانه رهبران این کشور و همکاری مردم حاصل شده است.

شورای وزیران دولت سعودی همچنین مسئله توافقات کنفرانس لندن در مورد لیبی را بررسی و نسبت به وقوع بحران انسانی در این کشور اظهار نگرانی کرد."
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
0
0
مردم ایران وعربستان به خوبی میدانندکه این ادعاها بی اساس است و رهبرمسلمین جهان امام خامنه ای جوابشون را درخطبه های روزجمعه دادند"شمافکر میکنیدبرای چه سایت ایشان رافیلترکردند؟!
نظرات بینندگان