arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۶ - ۱۹ مهر ۱۳۹۴
عبدی:

براساس لیست برانکو برای نیم فصل اقدام می‌کنیم

باشگاه در قبال خانواده نوروزی مسوولیت دارد. او هم‌چنین تاکید کرد که نمی‌توان جایگزین مناسبی برای نوروزی جذب کرد، هرچند برای نیم فصل طبق لیست برانکو عمل خواهند کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس می‌گوید که باشگاه در قبال خانواده نوروزی مسوولیت دارد. او هم‌چنین تاکید کرد که نمی‌توان جایگزین مناسبی برای نوروزی جذب کرد، هرچند برای نیم فصل طبق لیست برانکو عمل خواهند کرد.

حسین عبدی پس از پایان جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار کرد:‌ تمامی جلسات باشگاه به این خاطر است که راهکار مناسبی را برای پیشبرد اهداف‌مان پیدا کنیم و امروز هم در همین مورد گفت‌وگوهایی را انجام دادیم. یکی از مسائلی که از قبل هم مانده بود مربوط به مسائل مالی بود و پرداختی‌هایی که باشگاه در هفته‌های گذشته انجام داده است.

او اضافه کرد: از بحث‌های دیگر ما اسپانسر بود که هفته گذشته درباره آن توضیحات لازم ارائه شد. هدف ما تنها عقد قرارداد نبود بلکه می‌خواستیم قراردادی ببندیم که دارای شرایط خوبی باشد و افراد در زمان تعیین شده به تعهدات خود عمل کنند که این اتفاق هفته گذشته رخ داد. برای این قرارداد افراد مختلفی ساعت‌ها جلسه گذاشتند و تصمیم‌گیری کردند تا این قرارداد امضا شود. امیدوارم هر دو طرف تا پایان به تعهدات خود عمل کنند تا هم باشگاه و شرکت مشارکت کنند بتوانند به درستی برنامه‌های خود را پیاده کنند. مسئله بعدی ما تیم‌های پایه و هزینه‌های جاری مربوط به آنها بود.

سخنگوی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: ما هفته گذشته یکی از بهترین انسان‌ها، کاپیتان و دوست خودمان را از دست دادیم و درباره او هم امروز صحبت کردیم و انتظار داریم که افراد نسبت به یکدیگر برخورد مناسبی داشته باشند و احترام یکدیگر را تا زمانی که زنده هستیم حفظ کنیم.

عبدی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا برای رایگان شدن دیدار پرسپولیس و صبا کاری انجام داده‌اید یا خیر؟ گفت: بله ما این موضوع را از طریق سازمان لیگ پیگیری می‌کنیم. البته به تیم مقابل هم ارتباط دارد. اما اینکه بشود این بازی را رایگان کرد یا خیر؟ دست باشگاه نیست. اما امیدوارم تصمیم درستی در این رابطه گرفته شود. خوشبختانه هم سازمان لیگ و هم باشگاه پرسپولیس این قضیه را پیگیری می‌کنند. اگر رایگان شد که می‌شود اگر نشد هم تصمیم منطقی گرفته شود. اما چه بازی رایگان باشد چه نباشد، این دیدار بازی‌ای است که همه دوست دارند مردم به ورزشگاه بیایند.

وی افزود: البته این را هم باید بگویم هواداران پرسپولیس را به خاطر پول دوست ندارند. همان طور که دیدید در روز درگذشت هادی نوروزی حدود 20 هزار نفر به ورزشگاه آزادی آمدند. این نشان می‌دهد که مردم واقعا اسطوره‌های خودشان را دوست دارند. من اصلا قیمتی روی این جریان نمی‌گذارم. مردم حاضرند بلیت هم بخرند و به ورزشگاه بیایند تا احترامی برای هادی نوروزی داشته باشند. این‌ها مسائلی است که باید به صورت قانونی طی بشود تا یک بازی درخور شان باشگاه پرسپولیس و همین طور هادی نوروزی برگزار شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا باشگاه برنامه‌ای برای جذب بازیکن به جای هادی نوروزی دارد یا خیر؟ گفت: درباره این مسائل باید قانونی صحبت کنیم. اینکه بتوانیم بازیکنی را جذب کنیم یا خیر بستگی به قوانین و آیین‌نامه‌ها دارد. ما با این اتفاقی که رخ داد نمی‌توانیم جایگزینی مناسبی برای هادی نوروزی داشته باشیم. او همیشه جایش خالی است زیرا یکی از کاپیتان‌های فقید این باشگاه خواهد بود و همه دوستش داشتند روی همین حساب حتی اگر کسی را هم به جای او جذب کنیم به خاطر ظرفیتی است که در تیم وجود دارد اما با این حال هیچ وقت جای او پر نخواهد شد.

عبدی درباره پرداخت مطالبات نوروزی هم گفت: این موضوع باید کاملا اصولی به جلو برود. کسان دیگری از جمله هواداران و همین طور رسانه‌ها نباید نگران این موضوع باشند. باشگاه باید مسئولیت‌های خودش را به درستی جلو ببرد. مطمئنا احترام‌های لازم برای آن مرحوم و خانواده‌اش وجود دارد و باشگاه باید مسئولیت‌هایش را در قبال آن‌ها انجام دهد.

در ادامه نشست خبری یکی از خبرنگاران از عبدی پرسید افرادی قصد دارند بازی یادبودی برای هادی نوروزی برگزار کنند. موضع رسمی باشگاه پرسپولیس در قبال این بازی‌ها چیست؟ عبدی در پاسخ گفت: ما نمی‌توانیم درباره بحث‌های خصوصی دیگران ورود کنیم اما مطمئنا باشگاه برای چنین جریانی و برگزاری بازی یادبود برنامه‌ریزی خاص خودش را دارد. هفته گذشته با اتفاق تلخی که رخ داد به ما شوک وارد شد و هنوز از این شوک خارج نشده‌ایم. ان‌شاءالله در زمان مناسب باشگاه به صورت رسمی درباره برگزاری بازی یادبود تصمیم‌گیری می‌کند. همه مردم ایران به لطف دارند. اگر هم می‌خواهند بازی یادبودی بگذارند می‌خواهند از او تقدیر کنند.

عبدی درباره اینکه باشگاه استقلال مذاکراتی را برای جذب برادران محمدی از باشگاه راه آهن انجام داده و آیا باشگاه پرسپولیس هم برنامه‌ای برای حضور قدرتمند در فصل نقل و انتقالات دارد یا خیر؟ گفت: ما در زمان کمی که به باشگاه آمدیم توانستیم یک سری از مسائل را خصوصا در رابطه با جذب بازیکن انجام دهیم. البته از همان ابتدا که آمدیم بحث اسپانسر مطرح بود و حتی در روزهای آخر هم حوصله خیلی‌ها سر رفته بود. ما هیچ وقت نگفتیم افرادی که می‌خواستیم را نتوانستیم جذب کنیم. من همان موقع گفتم الان هم می‌گویم لیستی که برانکو اعلام کرد باشگاه بر اساس آن جلو رفت و 95 درصد لیست برانکو جذب شد. اما برای اینکه بخواهد در فصل نقل و انتقالات نیم فصل وارد شویم بحث دیگری است. برانکو به عنوان مسئول فنی اول تیم اگر بخواهد تغییراتی در تیم انجام دهد به ما اعلام می‌کند و ما وارد عمل می‌شویم روی همین حساب باید بگویم امسال هیچ گله‌ای در رابطه با جذب نشدن بازیکنی وجود نداشت. در نیم فصل اگر برانکو صلاح بداند باز هم لیستی به باشگاه می‌دهد که ما روی آن اقدام کنیم. ما به تیم‌های دیگر نگاه نمی‌کنیم بلکه به فلسفه مربی خودمان نگاه می‌کنیم و به فلسفه باشگاه و استراتژی خودمان کار داریم. در باشگاه نمی‌خواهیم چشم و هم‌چشمی کنیم. کار را بر اساس اصول و عقاید و چارچوب خودمان انجام می‌دهیم. در زمان مشخص پنجره نقل و انتقالات باز می‌شود و بر اساس قوانین عمل خواهیم کرد.

عبدی در پاسخ به این سوال که آیا گزینه‌های مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مشخص شده‌اند یا خیر گفت: باید بر اساس اساسنامه جلو برویم. ما باید نسبت به عملکردها و همین طور نسبت به نیازها تصمیم‌گیری کنیم. بعد از این که اسپانسر و شرایط مالی مشخص شد، مسائل باشگاه از نظر تشکیلاتی را هم به جلو خواهیم برد. ان‌شاءالله در همین هفته‌ها این مسئله هم انجام می‌شود اما اگر بخواهیم با دیدگاه و فلسفه هیات مدیره جدید جلو برویم فلسفه ما این گونه است که نمی‌خواهیم خیلی سریع کاری را انجام دهیم که بعدا دچار اشتباه شویم. می‌خواهیم کاری را انجام دهیم که حتی اگر دیر هم شد به مشکل برنخوریم و اتفاقات فصل‌های گذشته رخ ندهد.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره کارهای نمادینی که برای هادی نوروزی انجام می‌شود هم گفت: بحث‌هایی که مطرح می‌شود همه پیشنهاداتی است که در رابطه با خیلی از راهکارهایی است که بتوانند لطف خودشان به هادی نشان دهند. همه این پیشنهادات برای بررسی است اما گاهی اوقات مسائل قانونی اجازه نمی‌دهد که کاری را انجام دهیم. همه ما به دنبال این هستیم که بیشترین احترام را به تمام ارکان باشگاه و از جمله بازیکنان و البته کاپیتان‌های تیم بگذاریم. مطمئنا بهترین راهکارها را زیر نظر داریم و اگر قوانین اجازه بدهد حتما آنها را اجرایی می‌کنیم. تصمیم خاصی فعلا اتخاذ نشده اما بحث این است که در بازی روز جمعه باید تدابیری اتخاذ کنیم که خیلی از این مسائل وجود داشته باشد و احترام لازم به آن مرحوم و خانواده‌اش گذاشته شود.

او در پایان درباره سفرش به AFC هم گفت: من به AFC رفتم که طلب‌مان را از کنفدراسیون فوتبال آسیا وصول کنیم اما به دنبال این هستیم که روابط‌ بین‌المللی‌مان خودمان را افزایش دهیم و الان که آقای کفاشیان نایب رییس AFC شده‌اند ما باید خودمان را به استانداردهای بین‌المللی نزدیک کنیم. بنابراین باید رابطه‌مان با AFC بیشتر شود زیرا ما پرطرفدارترین باشگاه آسیا هستیم. مسئولیت بزرگی هم که به گردن من بود با تمام ریسک‌ها و خطراتی که داشت، به درستی انجام شد.

انتهای پیام
نظرات بینندگان