arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۲۹۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۸ - ۲۰ مهر ۱۳۹۴

مولاوردی: فاز دوم نظام تحول سلامت اجرا می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تاکید بر توجه به دولت به سلامت زنان، گفت: فاز دوم نظام تحول سلامت اجرا می‌شود.

  شهیندخت مولاوردی در جمع زنان نخبه مازندران در میاندورود اظهار داشت: هدف سفرهای دولت یازدهم آشنایی از نزدیک با وضعیت مردم است و دولت فرصتی برای بیان شرایط مردم خواهد یافت.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: در راستای تحقق اهداف تدبیر و امید از دادن وعده‌های غیرعملی پرهیز می‌شود و کارشناسی باید براساس دستورالعمل‌ها عمل کنیم.

مولاوردی با تاکید بر اینکه در چارچوب امکانات و اعتبارات مقدور برنامه‌ها به تصویب می‌رسد و امروز رئیس جمهور تا حدودی به مصوبات سفر اشاره کردند، افزود: مطالبات این شهرستان خسارات ناشی از سیل قطعاً دولت به آن تاکید داد و گزارش‌هایی که از این سفر تهیه می شود در اختیار دولت قرار می‌گیرد.

مولاوردی بیان کرد: برنامه نظام تحول سلامت از اهداف دولت بوده که توانست تا حدی رضایت جلب کند و بزودی وارد فاز دوم می‌شویم.

وی با بیان اینکه با بهبود فضای کسب و کار، جذب سرمایه‌گذار خارجی پس از توافق و پرداختن به گردشگری وارد دوران جدیدی می‌شویم, خاطرنشان کرد: رئیس جمهور تاکید کردند دروازه های کشور به سوی کالاهای خارجی باز نمی‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده, دغدغه دولت را اشتغال دانست و مازندران با تقاضای بالا و خیل عظیم فارع  التحصیلان با مشکل مواجه است و تحقق وعده‌های دولت نیازمند فراهم شدن الزامات در این زمینه است.
منبع: تسنیم
برچسب ها: وعده ، اعتبارات ، نخبه
نظرات بینندگان