arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۱ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۰

تقاضای جمعی از شیعیان بحرین از آیت الله خامنه ای

جمعي از شيعيان و مقلدان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي در بحرين در نامه‌اي به ايشان خواستار دعاي خير و ياري معظم له شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
  جمعي از شيعيان و مقلدان حضرت آيت الله العظمي خامنه‌اي در بحرين در نامه‌اي به ايشان خواستار دعاي خير و ياري معظم له شدند.
  
به گزارش ايرنا، در اين نامه كه نسخه‌اي از آن روز چهارشنبه در اختيار ايرنا قرار گرفت نوشته است: ما گروهي از شيعيان بحرين هستيم كه از حضرتعالي تقليد مي‌كنيم و سيرت و سنت جنابعالي براي ما حجت است و اكنون از ظلم و ستم آل خليفه نزد جنابعالي شكايت مي‌كنيم.

در ادامه اين نامه آمده است: فشار بر ما سنگين شده است بحدي كه برادران و خواهران و عائله ما را در مقابل چشمانمان مي‌كشند و كسي فرياد رس ما نيست.

شيعيان بحرين در اين نامه به محضر رهبر معظم انقلاب نوشته اند: از شما درخواست مي‌كنيم برايمان دعا كنيد زيرا اطمينان به استجابت آن داريم، جز با حضرتعالي با چه كسي رنج و آلام خود را در ميان بگذاريم؟ هر طور كه صلاح مي‌دانيد ما مقلدان و فرزندان خود را در بحرين ياري دهيد.

در بخش پاياني اين نامه آمده: سخنراني عربي جنابعالي در خصوص انقلاب مصر، برادران مصري ما را منصور گردانيد و موجب توفيق آنان شد؛ ما نيز در رنج و عذابيم و جز مقاومت و آمادگي براي شهادت چيزي نداريم و از خداوند متعال فتح و نصرت را خواهانيم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بهمن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۱
0
0
یا علی مددی
نظرات بینندگان