arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۷ - ۲۲ مهر ۱۳۹۴

مظلومی:هر چهار ملی پوش خود را به مشهد می بریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرمربی استقلال ضمن رضایت از وضعیت این تیم می گوید که تنها برای کسب 3 امتیاز به مشهد می رود
پرویز مظلومی در باره شرایط این تیم پیش از دیدار با پدیده گفت : تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و اکنون بسیار آماده، سرحال و با روحیه منتظر شروع دوباره لیگ هستیم. هر چند در این مدت بازیکنان ملی پوش امید و بزرگسال خود را در اختیار نداشته ایم و نتوانسته ایم تمرینات تاکتیکی دلخواهمان را انجام دهیم اما باز هم با همه وجود دیگر بازیکنان در تمرینات شرکت کرده اند و توانستیم فرم مطلوب خود را حفظ کنیم .
سرمربی استقلال درباره وضعیت بازیکنان ملی پوش این تیم اضافه کرد: حیدری، ابراهیمی و مثیم مجیدی از امروز به ما اضافه شدند و امیدوارم روزبه چشمی که امشب به میدان می رود نیز با سلامت کامل به ایران بازگردد . ما هر چهار ملی پوش خود را به مشهد می بریم اما تا آخرین لحظه درباره استفاده از آنها تصمیم نخواهیم گرفت.
مظلومی درباره حریف روز جمعه استقلال بیان کرد : پدیده تیم قدرتمند و کاربلدی است که مطمئنا بازی سختی در برابر آنها خواهیم داشت ، بازی آنها را آنالیز کرده ایم و به خوبی از قدرت آنها خبر داریم و برای این تیم احترام زیادی قائلیم اما می خواهیم به روند پیروزی های خارج از خانه خود ادامه دهیم . برای 3 امتیاز و حفظ و استحکام صدرنشینی به مشهد می رویم و با توجه به شرایط تیم در تمرینات به این موضوع بسیار امیدواریم. ما در برابر پدیده همه توانمان را برای برنده شدن به کار خواهیم گرفت و حفظ احترام به حریفمان اعلام می کنم در این بازی تنها به 3 امتیاز فکر می کنیم.

منبع: سایت باشگاه استقلال
نظرات بینندگان