arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۰ - ۲۳ مهر ۱۳۹۴

انتقاد سرمربی تیم گسترش فولاد از تعطیلات پی در پی لیگ

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فراز کمالوند پنجشنبه شب در کنفرانس خبری قبل از بازی با نفت تهران، با طرح این سئوال که در کجای جهان تیم های باشگاهی در طول برگزاری لیگ داخلی پنج بار بدن سازی می کنند، گفت: هرچند منافع ملی باید در اولویت اول تیم های باشگاهی باشد اما دلیل نمی شود که بازی های لیگ برتر دچار وقفه های طولانی و متعدد شود که به ضرر تیم ها تمام می شود.

کمالوند ، با بیان این که برای برون رفت از چنین وضعیتی باید نشست های هماهنگی بین 16 سرمربی تیم های لیگ برتر با سرمربی تیم ملی برگزار شود، گفت: در هر حال در این جلسات مباحث انتقادی در حضور کی روش مورد تبادل نظر قرار می گیرد تا راهکاری جدی اتخاذ شود.

وی ، از برنامه ریزی سازمان لیگ برتر برای بازی های فصل جاری به نیکی یاد کرد و افزود: باید قدردان برنامه ریزی مسئولان باشیم اما مباحث مربوط به تیم ملی به سازمان لیگ ارتباطی ندارد.

کمالوند، بازی فردا مقابل نفت تهران را سخت برشمرد و گفت: ما به هیچ عنوان فریب جدول و جایگاه تیم حریف را نمی خوریم زیراکه می دانیم جایگاه فعلی نفت تهران با داشته های فنی آن همخوانی ندارد.

وی ادامه داد: هدف اصلی ما در بازی فردا ارایه بازی زیبا و تماشاگر پسند همراه با کسب سه امتیاز است.

کمالوند گفت: در این بازی مهدی کبانی را به دلیل محرومیت، امین درویشی را به دلیل مصدومیت و محسن حسینی را به دلیل تنبیه انضباطی در اختیار نداریم.

دیدار تیم های گسترش فولاد و نفت تهران از هفته هشتم لیگ برتر فردا / جمعه/ راس ساعت 15 و 45 دقیقه در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار می شود.

گسترش فولاد با یازده امتیاز در رده هفتم و نفت تهران با چهار امتیاز در رده پانزدهم قرار دارند.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان