arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۳۷۶
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۷ - ۲۷ مهر ۱۳۹۴

پاسخ محکم سازمان لیگ به سرخپوشان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پرسپولیسی‌ها به علت تعویق پرواز مشهد و شرایط نامناسب روحی بازیکنان خواستار تعویق 24 ساعته بازی بودند که با مخالفت شدید سازمان لیگ مواجه شدند.

بهروان رییس کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال قاطعانه بیان کرد: اگر پرسپولیسی‌ها  به مشهد نروند آن وقت سه بر صفر بازنده می‌شوند آنها به هر وسیله ممکن از جمله اتوبوس باید خودشان را به مشهد برسانند تا 2 بازی فردا برسند.

** دردسرهای تمام‌نشدنی برانکو
گویا قرار نیست برانکو رنگ آرامش را ببیند چرا که در هر بازی با دردسر جدید مواجه می‌شود. وی در بازی با سیاه‌جامگان چهار مهره اصلی‌اش را ندارد و در ترکیب تیمش دفاع قدرتمند ندارد.

حاتمی و اومانیا بازیکنان اصلی پرسپولیس در خط دفاعی بودند که به علت مصدومیت در این بازی نیستند. همچنین سرمربی پرسپولیس، اگر اصلی‌اش را برای این بازی در اختیار ندارد و این موضوع کار را برای برانکو سخت‌تر و ذهنش را مشغول کرده است.لوکا ماریچ هم به آمادگی نرسیده و بعید است به این بازی برسد.

** عصبانیت برانکو از تعویق پرواز مشهد
پرواز سرخپوشان به مشهد از ساعت 14 به 19 موکول شد. با این وضعیت پرسپولیسی‌ها ساعت 21:30 به هتل محل اقامتشان می‌رشد. این موضوع باعث می‌شود که برانکو نتواند جلسه فنی خوبی برگزار کند. همین موضوع عصبانیت برانکو را در پی داشته است.

** خطر از بیخ گوش سوشا گذشت
چندی پیش کمیته اخلاق حکم محرومیت سوشا مکانی را صادر کرد اما با اعتراض پرسپولیسی‌ها این حکم به حالت تعلیق در آمد و قرار شد با اولین محرومیت انضباطی این حکم به اجرا درآید.

حال با اولین محرومیت انضباطی پیش‌بینی می‌شود آن حکم اجرا شود که سه جلسه محرومیت برای سوشا مکانی در پی دارد. با توجه به اینکه کمیته اخلاق رییس ندارد و امکان رسیدگی هم وجود ندارد خطر از بیخ گوش سوشا مکانی گذشت.

** محرومان و مصدومان به مشهد می‌روند
با توجه به اینکه حضور پرسپولیسی‌ها به مشهد یک سفر زیارتی هم محسوب می‌شود. بر این اساس تصمیم گرفته شد تا همه بازیکنان پرسپولیس اعم از مصدوم و محروم به مشهد بروند تا به زیارت امام رضا هم مشرف شوند.

** رامین رضائیان به تمرینات بازگشت
رامین رضائیان به علت سرماخوردگی در چند روز گذشته با تیم تمرین نمی‌کرد اما با بهبود وضعیتش امروز در تمرینات شرکت کرد. برگشت رضائیان به تمرینات می‌تواند خبر خوشی برای برانکو باشد به هر حال باید دید برانکو از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده می‌کند یا نه!

** تعجب برانکو از محرومیت سوشا
 سوشا مکانی با دریافت کارت زرد در بازی مقابل صبای قم دو اخطاره شد و به طور کامل دیدار با سیاه‌جامگان را از دست داد.
جالب است با حکم کمیته انضباطی محرومیت یک جلسه‌ای سوشا مکانی این محرومیت در دیدار با سیاه‌جامگان لحاظ شد. 
برانکو درباره این موضوع گفت: وقتی سوشا مکانی دو اخطاره است و نمی‌تواند بازی کند محرومیت کمیته انضباطی چه معنایی دارد. به طور حتم سوشا در دیدار با سیاه‌جامگان محروم بود و سوشا را در دیداری محروم کردند که پیش از این محروم بود.
نظرات بینندگان