arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۱۴۰
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۰۱ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۰

نقشه هولناک فراریان زندان بندرعباس در پایتخت

يک زنداني فراري که در پوشش مامور از رانندگان خودروهاي سنگين اخاذي مي‌کرد، از سوی پلیس دستگیر شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
يک زنداني فراري که در پوشش مامور از رانندگان خودروهاي سنگين اخاذي مي‌کرد، از سوی پلیس دستگیر شد.

سروان ابراهيمي، رئیس کلانتري 208 پايانه جنوب تهران در این باره گفت: ماموران کلانتري هنگام گشتزني در اطراف ايستگاه تاكسيراني به یک مرد که با لباس يکي از ارگان هاي نظامي در حال پرسه زدن بود مشکوک شده و برای بررسي موضوع، وي را دستگير و به کلانتري منتقل کردند.

هنوز چند دقيقه‌اي از انتقال وی به کلانتري نگذشته بود که يکي از مسافران پايانه در حالي که بشدت ترسيده و سراسيمه به نظر مي‌رسيد با مراجعه به کلانتري شکايتي درباره زورگيري و سرقت تنظيم کرد و هنگامي که مي‌خواست آن را تسليم افسرنگهبان کند، ناگهان متهم دستگير شده را ديد و شکايت خود را اينگونه ادامه داد.

سروان ابراهيمي در تشريح جزئيات پرونده اعلام داشت: این مرد که خود را کاظم معرفي کرد در اظهاراتش پرده از يک نقشه شوم برداشت و به افسر پرونده گفت: روز چهارم فروردين‌ماه من با كاميونم در حالي كه همسر و 2 بچه‌ام نيز با من بودند در اتوبان كاشان ـ قم در حال حركت بودم که ناگهان متهم به اتفاق همدستش که مسلح نيز بودند با يك خودروی سواري جلوي مرا گرفتند و خودشان را ماموران مبارزه با مواد مخدر معرفي کردند. این مرد که بشدت اشک مي‌ريخت، ادامه داد: متهمان به ما گفتند داخل خودروی شما 150 گيلوگرم مواد مخدر جاسازي شده است و ما بايد خودروی شما را بازرسي کنيم؛ من که بشدت ترسيده بودم با تهديد آنها تسليم شدم.

سپس همدست وي كاميون و زن و بچه‌ام را با خودش به مقصد نامعلومي برد و مرا نيز سرکرده باند در حالي که مدام خود را جناب سروان معرفي مي‌کرد به تهران منتقل کرد. کاظم که در دام باند زورگيران سابقه‌دار افتاده بود، صحبت‌هاي خود را اينگونه به پايان برد: شب حادثه در مسافرخانه‌اي در ميدان راه‌آهن گذرانديم، بعد متهم در يک چشم به هم زدن متواري شد.


من نيز که تازه متوجه شده بودم چه بلايي سرم آمده است چاره‌اي جز شکايت نديدم، به همين منظور به کلانتري پايانه آمدم تا اعلام شکايت کنم که ناگهان متوجه شدم متهم توسط ماموران دستگير و به كلانتري منتقل شده است.

رئیس کلانتري 208 پايانه جنوب گفت: با توجه به شناسايي متهم توسط این مرد، وی نيز در تحقيقات فني و علمي به عمل آمده همه اظهارات او را قبول و اضافه کرد: من و همدستم فراری زندان بندرعباس هستيم و هنگامي که از زندان مرخصي گرفته بوديم دست به اين كار زديم.

اين مقام مسؤول در پليس پايتخت با اشاره به حساسيت موضوع تصريح کرد: پرونده اي در اين باره تشکيل و پس از کسب دستور مقام قضايي برای رسيدگي کارشناسي به معاونت مبارزه با جرائم جنايي پليس آگاهي تهران تحويل داده شد.

بنا به گزارش خبرنگار ما‌، کارآگاهان با راهنمایی‌های متهم دستگیر شده در حال ردیابی همدست وی و نجات همسر و بچه مرد کامیوندار هستند.
نظرات بینندگان