arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۲۰۱۴
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۱ - ۳۰ مهر ۱۳۹۴

انتقاد مظلومی از کرار:او توی تمرین بهتر از بازی است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
استقلال در تساوي هت‌تريك كرد! آبي‌پوشان پايتخت در آزادي دو امتياز مهم را از دست دادند تا جايگاه‌شان در صدر جدول به خطر بيفتد. پرويز مظلومي كه از عملكرد شاگردانش به شدت ناراحت بود از آنها انتقاد كرد...

* سومين تساوي استقلال، نظرتان چيست؟

از اين بابت متأسف هستم. اين تساوي مي‌تواند چند دليل داشته باشد. تعطيلات تأثيرات زيادي در نحوه بازي تيم دارد. بعد از تعطيلات نيز فشردگي مسابقات كيفيت مسابقات را پايين مي‌آورد. الان ما بايد هر 4 روز يك بازي كنيم و خسته كننده است الان امتياز از دست داده‌ايم و اصلاً خوب نيست.

* باز حريف به گل اول رسيد

ما مي‌توانستيم به گل برسيم اما موقعيت خوبي را از دست داديم و چند دقيقه بعد گل خورديم. بازي سنگيني بود. من اصلاً از عملكرد و نتيجه راضي نيستم. در ديدار خانگي به دنبال پيروزي بوديم و مي‌خواستيم با برد زمين را ترك كنيم. خسرو حيدري نيز با بدشانسي مصدوم شد.

* نبود حيدري به تاكتيك استقلال ضربه زد؟

خب روي سانترهاي خسرو حيدري حساب كرده بوديم. او يك دفعه در هنگام گرم كردن آسيب ديد و مجبور شديم فخرالديني را به زمين بفرستم البته جانشين حيدري خوب بازي كرد!

* به كرار انتقاداتي داشتيد.

او در تمرينات خوب بود اما نتوانست آن چيزي را كه مي‌خواستم در زمين اجرا كند. از كرار راضي نيستم؛ او بايد بهتر از اين‌ها باشد.

* تماشاگران كمي از بازي‌هاي صدرنشين ديدن مي‌كنند.

خب استقبال خوبي نشد و فكر مي‌كنم عزاداري مردم در اين ماه محرم باعث شد تماشاگران كمي به ورزشگاه بيايند.

نظرات بینندگان