arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۰۹ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۰

قلعه نويى: من به تمرين مس جاسوس نفرستادم

امير قلعه نويى سرمربى تيم فوتبال سپاهان اصفهان با بيان اينكه تيمش مى توانست در ديدار با مس بازنده نباشد، ابراز داشت: هنوز راه درازى براى رسيدن به قهرمانى داريم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
امير قلعه نويى سرمربى تيم فوتبال سپاهان اصفهان با بيان اينكه تيمش مى توانست در ديدار با مس بازنده نباشد، ابراز داشت: هنوز راه درازى براى رسيدن به قهرمانى داريم.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، امير قلعه نويى پس از شكست عصر يكشنبه تيمش مقابل مس كرمان ضمن بيان مطلب فوق در جمع خبرنگاران گفت: از اينكه بارديگر به كرمان بازگشتم خوشحالم، ضمن اينكه اين پيروزى را به مردم كرمان و صمد مرفاوى تبريك مى گويم.

 در اين بازى ۵ گل رد و بدل شد و حتى مى توانست تعداد اين گل ها بيشتر هم شود.

او اضافه كرد: در اين ديدار مدافعان ما اشتباهات زيادى داشتند و باعث شدند تيم حريف به برترى دست يابد اما موقعيت هايى هم داشتيم كه گل هاى خورده را جبران كنيم اما با بى دقتى آنها را از دست داديم. ضمن اينكه تيم مس هم موقعيت هايى داشت و هافبك هاى آنها با بازى خوب، شرايط را به نفع تيم خود تغيير دادند.

سرمربى تيم سپاهان در مورد شانس قهرمانى اين تيم با توجه به ناكامى ذوب آهن اظهار داشت: ما هنوز راه زيادى براى رسيدن به قهرمانى داريم و بازى به بازى جلو مى رويم و زود است در مورد قهرمانى صحبت كنيم. برنامه ريزى من اين است قدم به قدم پيش برويم و اميدوارم در بازى چهاى آينده  نتايجح مدنظرمان را كسب كنيم.

وى در مورد اينكه گفته مى شود قراردادش را براى فصل آينده با تيم سپاهان تمديد خواهد كرد، افزود: من اعلام كردم مى چخواهم در سپاهان بمانم اما بايد ببينيم نظر مسئولان باشگاه سپاهان در اين خصوص چيست و آنها خواهان من هستند يا نه.

قلعه نويى در مورد اينكه چرا مربى اين تيم پيش از بازى در تمرين مس كرمان حضور يافت، خاطرنشان كرد: من وقتى كرمان بودم، هميشه زمين اصلى را به تيم ميهمان براى تمرين كردن مى دادم اما ديروز مربى ما دوبار خواست از وضعيت زمين اطلاع پيدا كند اما وى را به محل تمرين راه ندادند.

وى اضافه كرد: من از شنيدن اين موضوع كه گفته اند ما جاسوس به تمرين مس فرستاديم ناراحت شديم و پس از شنيدن اين حرف از اينكه مربى هستم بيزار شدم. ديگر زمان اين كارها گذشته است و ما نيز به اين كارها متوسل نمى شويم. اين حرف ها بچه گانه و چندش آور است.

سرمربى تيم فوتبال سپاهان اصفهان با بيان اينكه موضع مسئولان باشگاه خصوصا ساكت در خصوص برخى برنامه هاى تلويزيونى موضع وى هم هست و از آن حمايت مى كند، در پايان گفت: من به داور اين بازى به خاطر عملكرد خوبش تبريك مى گويم. البته به داور بازى هفته قبل هم تنها بايد تبريك گفت.
نظرات بینندگان