arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۳۱۵
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۱ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۰

روزنامه مردمسالاری: وعده های احمدی نژاد عملی شده است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مردمسالاری در سرمقاله خود با عنوان«وعده های بزرگ» نوشت:

*آقای احمدی نژاد در سال 1385 ابراز امیدواری کرده بود که ریشه بیکاری ظرف سه سال آینده قطع شود. اما این ابراز امیدواری، در قطع ریشه بیکاری تاثیری نداشت و پایان این سه سال که همزمان با پایان دوره ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد بود،  نه تنها بیکاری ریشه کن نشد بلکه طبق آمار رسمی و حتی علی رغم ایجاد تغییر در تعریف افراد شاغل که کسانی را که هفته ای دو ساعت کار می کردند هم شاغل می دانست، بیکاری حتی تک رقمی هم نشد.

*اما از اواخر سال گذشته آقای احمدی نژاد وعده ریشه کنی بیکاری ظرف دو سال- یعنی تا انتخابات ریاست جمهوری بعدی- را داده است. آقای احمدی نژاد پس از آنکه سال گذشته برای نخستین بار وعده داد بیکاری را ظرف دو سال ریشه کن می کند، اوایل امسال هم چندین بار از این عزم و اراده دردولت برای ریشه کنی بیکاری خبر داده است.

*آقای احمدی نژاد وعده های دیگری هم در یک هفته گذشته مطرح کرده که قابل توجه است:دولت تصمیم دارد طرح مسکن مهر به گونه ای ادامه پیدا کند که تا سال 92 مشکلی به نام مسکن برای هیچ ایرانی وجود نداشته باشد.ودولت پایه ای خواهد گذاشت که بیت المال به طور مساوی در بین آحاد ملت تقسیم شود.

* آیا به راستی تحقق این وعده ها در این مدت زمان کوتاه امکانپذیر است؟ تجربیات جهانی و مرور عملکرد دولت در سال های اخیر، ابهاماتی در این موضوع ایجاد می کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
0
6
مابيكارنداريم همه سركارند
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
0
6
خدا پدر مادرتون را بیامرزد. ما که دستمان به جائی نمیرسد شما حداقل پیگیر این حرف ها باشید .مملکت شده همش وعده و وعید .به خدا قسم خسته شدیم . زده شدیم . دیگه حرف هیچ کس را باور نداریم .
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۲
0
0
آره همه چيز امکان پذير است. يکی از ملانصرالدين پرسيد! ای عالم روزگار، اگر گفتی تو آسمان چند تا ستاره است؟ ملا عددی گفت و آن مرد گفت نه بابا اين عددی که ميگی خيلی کم است! ملا گفت اگر باور نداری خودت برو آسمون و بشمارشان. حال روز ما هم همينست
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۳
0
1
ماهمه سرکاره ایم ولی مزد نمی گیریم وبرخی ها 4شغله 5شغله انداز هرشغل درآمد هنگفتی هم دارند.خدا آخر عاقبت مارا به خیر کند!!!
نظرات بینندگان