arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۴۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۰۹ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰

مردمسالاری: شجونی یکی از اعضای جامعه وعاظ ولایی را گاو خطاب کرد

حجت الاسلام علیرضا خاتمی گفت: جعفر شجونی در آخرین جلسه جمعیت وعاظ تهران در سال 1389 خواستار قیام علما و روحانیت در برابر سازمان اوقاف شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه مردمسالاری نوشت: حجت الاسلام علیرضا خاتمی گفت: جعفر شجونی در آخرین جلسه جمعیت وعاظ تهران در سال 1389 خواستار قیام علما و روحانیت در برابر سازمان اوقاف شده است.

حجت الا سلام علیرضا خاتمی عضو جمعیت وعاظ تهران تاکید کرد: در آخرین جلسه جمعیت وعاظ تهران در سال 1389 جعفر شجونی سخنانی را مطرح کرد که تعجب و حیرت حاضرین را برانگیخت.

وی ادامه داد:جعفر شجونی در این جلسه اعلام داشت که چرا سازمان اوقاف به روحانیت و طلاب پول نمی دهد؟ این پول ها کجا خرج می شود در این مقطع باید تمامی روحانیت در برابر سازمان اوقاف قیام کنند.

 وی با انتقاد از اظهارات شجونی علیه دبیر جامعه وعاظ ولایی تهران گفت: شجونی در پاسخ به یک سئوال که ماجرای گاوداری های شما در کرج چیست گفت: من گاوداری ندارم اما یک (؟) داشتم که از وعاظ تهران آن را بیرون کردم.

خاتمی در خاتمه خاطر نشان کرد:شجونی در این نشست به اطرافیان رییس جمهور اتهامات و توهین های زیادی کرد که این مهم اسباب ناراحتی حاضرین را فراهم ساخت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
SAUDI ARABIA
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
3
آخييييييييي! تاريخ مصرف شجوني هم تمام شد؟
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
1
این آقایون دوستندوهرچه از دوست رسدنیکوست!!!!
نظرات بینندگان