arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۷۱
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۱۳ - ۲۴ فروردين ۱۳۹۰

احمدی نژاد: برایم قابل تحمل نیست، کسانی که زمانی که ما تمدن داشتم، وحشی بودند، در مقابل ما ادعای تمدن کنند

رييس‌جمهور تصريح كرد: در آينده نزديك خاورميانه جديد بدون آمريكا، صهيونيست‌ها و متحدان آمريكا برپا مي‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رييس‌جمهور تصريح كرد: در آينده نزديك خاورميانه جديد بدون آمريكا، صهيونيست‌ها و متحدان آمريكا برپا مي‌شود.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، دكتر محمود احمدي‌نژاد در جمع مردم در ورزشگاه 17 شهريور زاهدان گفت: اين استان، استان مرزداران غيور و انسان‌هاي شجاع، مومن و دلبسته به ايران و عظمت ايران است.

وي در ادامه افزود: مردم استان سيستان و بلوچستان مردماني شجاع و غيور هستند كه با هوشمندي در برابر توطئه‌هاي پيچيده دشمنان بشريت ايستادند و اين توطئه‌ها را با سرافرازي يكي پس از ديگري خنثي كردند.

احمدي‌نژاد در بخشي از سخنان خود با اشاره به ويژگي‌هاي دولت اسلامي، به اهميت نماز اشاره كرد و گفت: مشكلات جامعه بشري ناشي از عدم توجه به مفاهيم بلند نماز است. نماز پيوستن انسان به آسمان و خداوند است و شياطين همواره به دنبال اين هستند كه انسان را از خدا و توحيد و عبوديت دور كنند.

رييس‌جمهور با بيان اين‌كه امروز دو جبهه و دو صف در حال شكل‌گيري است، گفت: يك صف، صف عدالت‌خواهان، نمازگزاران واقعي و انسان‌هاي پاك است. كساني كه انديشه و دل آن‌ها سرشار از انسانيت است و صف ديگر صف انسان‌هاي بريده از عدل و پيوسته به شيطان است.

وي افزود: هرجا در عالم مشكل، فقر، تجاوز، فتنه و اختلاف‌افكني است اين امر به دست كساني صورت مي‌گيرد كه از خداوند بريده‌اند و به شيطان پيوسته‌اند.

احمدي‌نژاد با اشاره به استعمارگري استعمارگران در دوره‌هاي مختلف گفت: آنها در دوره‌اي برده‌داري مي‌كردند و سال‌ها اين كار را انجام دادند و بعد از شكست، رويكرد جديدي از استعمارگري را آغاز كردند و به غارت فرهنگ و ثروت ملت‌ها پرداختند و فرهنگ ملت‌ها را متلاشي كردند.

رييس‌جمهور ادامه داد: استعمارگران وقتي كه با استقلال و قيام ملت‌ها مواجه شدند و از ملت‌ها شكست خوردند استعمار نو را آغاز كردند و درصدد برآمدند انديشه ملت‌ها را تخريب و فرهنگ ملت‌ها را غارت كنند و ما رهبراني را در كشورها مشاهده مي‌كرديم كه خواسته يا ناخواسته در خط مستكبران حركت مي‌كردند و استقلال و هويت ملت خود را در خدمت استكبارگران قرار مي‌دادند. در منطقه ما رژيم صهيونيستي را حاكم كردند براي اين‌كه براي هميشه بر روي ملت‌ها و دولت‌هاي منطقه مسلط شوند و در واقع رژيم صهيونيستي را برپا كردند كه بين ملت‌هاي منطقه تفرقه ايجاد شود و ملت‌هاي منطقه را تحقير و درگيري ايجاد كنند.

وي با اشاره به جنايت‌ها و اشغالگري رژيم صهيونيستي گفت: در سال‌هاي اخير وقتي مستكبران مشاهده كردند كه ملت‌هاي منطقه آگاه و بيدار شده‌اند و ملت فلسطين بپا خاسته و عمر رژيم جعلي و متجاوز صهيونيستي به پايان رسيده، طراحي جديدي كردند.

احمدي‌نژاد ادامه داد: اين حق ملت‌هاست كه آزاد باشند و نوع حكومت خود را انتخاب كنند. انتخابات، عدالت و پاكي و فرهنگ حق ملت‌هاست. ملت‌ها به دنبال عدالت، توحيد و برابري هستند و آنها (استعمارگران) به دنبال سوءاستفاده هستند. مي‌خواهند ملت‌هاي منطقه را به جان هم بيندازند. آنها در پي اين هستند كه دعواي عربي ـ ايراني، شيعه و سني، اين كشور و آن كشور، دعواي خليج فارس و آن منطقه، و آن منطقه و خليج فارس ايجاد كنند. همه بايد هوشيار باشند. آنها در برابر بيداري ملت‌ها و خداخواهي ملت‌ها شكست خورده‌اند و مي‌خواهند اين شكست‌هاي خود را به نحوي جبران كنند و در اين راستا همه‌ دولت‌ها و همه‌ ملت‌هاي منطقه بايد هوشيار باشند.

رييس‌جمهور خطاب به استكبارگران گفت: بدانيد كه ملت‌هاي منطقه و پيشگام آنها ملت ايران از برنامه‌هاي استكباري آمريكا و متحدان آن و همين‌طور از وجود رژيم جعلي صهيونيستي ناراضي هستند و با آن مخالفت مي‌كنند و تا برچيده شدن سلطه‌ آمريكا و رژيم صهيونيستي از منطقه، به مبارزه ادامه خواهند داد.

وي ادامه داد: استكبارگران مي‌خواهند بين برادران و ملت‌ها در منطقه درگيري ايجاد كنند.

احمدي‌نژاد در ادامه با اشاره به شعار مردم زاهدان مبني بر مرگ بر آمريكا گفت: ببينيد اين شعار مردم زاهدان است.

رييس‌جمهور افزود: آنها 50 سال در تمام دنيا حامي اصلي ديكتاتورها بودند و اكنون مي‌خواهند با فريبكاري چهره خود را تطهير كنند. ملت‌ها را به جان هم بيندازند تا رژيم صهيونيستي را نجات بدهند. نقشه آنها اين است كه همه را با هم سرگرم و درگير كنند و بعد موضوع دو دولت را محقق كنند. يعني اين‌كه سرزمين فلسطين اشغالي را به صهيونيست‌ها بدهند و بخشي از اردن را نيز گرفته و به فلسطيني‌ها بدهند و بعد بگويند دو دولت ايجاد شد و قضيه تمام است. اين نقشه‌ آنهاست. همه بايد هوشيار باشند.

وي ادامه داد: آنها به بهانه جنگ جهاني دوم سرزمين فلسطين را اشغال كردند و امروز به بهانه سرزمين اشغالي فلسطين و ايجاد دو دولت مي‌خواهند كشور اردن را دو تكه كنند. آنها جنايت مي‌كنند و مي‌خواهند جبران جنايت‌هاي خود را از جيب ملت‌هاي منطقه ما جبران كند.

احمدي‌نژاد گفت: ملت ما بيدار است و رژيم صهيونيستي را حتي در يك وجب از سرزمين فلسطين اشغالي به رسميت نمي‌شناسد.

رييس‌جمهور ادامه داد: استكبارگران با نقشه‌هاي جديد در تلاش هستند تا خيزش‌هاي مردمي را به نفع خود و صهيونيست‌ها مصادره كنند. كساني كه دستشان به خون ملت‌ها آغشته است و در كشور خودشان ديكتاتوري موج مي‌زند. در آمريكا و اروپا مطلقا انتخابات آزاد برگزار نمي‌شود و انتخابات تحت كنترل صد در صد برگزار مي‌شود، امروز اين‌ها بحث طرفداري از حقوق بشر و ملت‌ها را سر مي‌دهند. آنها دوره برده‌داري و استعمار را گذرانده‌اند، ثروت ملت‌ها و فرهنگ ملت‌ها را چپاول و متلاشي كرده‌اند و اكنون شعار حقوق بشر مي‌دهند. چقدر آن‌ها زندان‌هاي مخفي دارند كه كسي از آن‌ها اطلاعي ندارد. آنها آدم‌ها را مي‌دزدند، چقدر ترور مي‌كنند، چقدر بمب‌گذاري مي‌كنند و كسي مطلع نمي‌شود. مي‌بينيد كه در افغانستان و عراق چقدر جنايت كردند.

وي افزود: به ليبي نگاه كنيد. در ابتدا در ليبي شعار دادند كه از مخالفان دولت حمايت مي‌كنيم و لشكركشي كردند و بعد وقتي ديدند كه منفعت آنها جاي ديگري است، صحنه را عوض كردند و مردم مخالف را شروع به بمباران كردند و به هر دو گروه اسلحه مي‌دهند. در منطقه‌ ساحل‌عاج انتخاباتي برگزار شد. دو نفر اختلاف پيدا كردند و آنها آمدند آن‌جا را موشك‌باران و بمباران كردند و هزاران نفر را كشتند.

احمدي‌نژاد خطاب به استعمارگران و آمريكا گفت: آقاي آمريكا حناي تو ديگر براي ملت‌ها رنگي ندارد. تلاش شما براي نجات نظام سرمايه‌داري به شكست مي‌انجامد و بدانيد ملت‌هاي منطقه از شما متنفرند.

رييس‌جمهور در ادامه‌ي سخنان خود با اشاره به تلاش مستكبران براي ايجاد اختلاف بين ملت‌هاي منطقه گفت: در منطقه‌ي ما تلاش مي‌كنند تا مسلمان را در برابر مسلمان قرار دهند. با طراحي و ايجاد تفرقه كاري مي‌كنند كه مسلمان، مسلمان را بكشد. اخبار پاكستان را ببينيد، مسلمان قاتل مسلمان. به بهانه‌هاي مختلف تلاش مي‌كنند مسلمانان را در برابر هم قرار دهند. سود اين درگيري و اختلاف به نفع كيست؟ قراردادهاي چند ده ميلياردي مي‌بندند تا خود را به ملت‌هاي منطقه تحميل كنند.

احمدي‌نژاد افزود: مسلمان برادر مسلمان است. مسلماني يك حقيقت است و طراحي دشمنان اين است كه برادر را به جان برادر و مسلمان را به جان مسلمان بيندازند تا بتوانند سلطه‌ي خود را ادامه دهند.

وي همچنين خطاب به آنها گفت كه اين دوران تمام شده است و در آينده‌ي نزديك به فضل الهي خاورميانه جديد بدون آمريكا و صهيونيست‌ها و متحدان آن برپا مي‌شود.

رييس‌جمهور در بخش ديگري از صحبت‌هاي خود به اهميت ساختن ايران اشاره كرد و گفت: ساختن ايران يك ماموريت انقلابي است. براي من قابل تحمل نيست كه ببينم در دنيا كساني كه اساس وحشي‌گري و خودخواهي هستند، اساس بي‌فرهنگي هستند، كساني كه زماني كه ملت ايران داراي تمدن و علم بود آنها در وحشي‌گري زندگي مي‌كردند، بيايند امروز در برابر ملت ايران ادعاي تمدن و پيشرفت كنند. براي من قابل تحمل نيست كه يك ملت بزرگ مثل ايران در دنيا دست دوم به حساب بيايد.

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه ما مي‌توانيم به سرعت ايران را به يكي از پيشرفته‌ترين و آبادترين كشورها در دنيا تبديل كنيم، به برنامه‌هاي دولت در راستاي عمران و آباداني ايران اشاره كرد و گفت: ما معتقديم كه بايد در راستاي عمران و آباداني تمام ايران با عدالت حركت كنيم.

وي با اشاره به بودجه‌ي عمراني دولت در سال 89 گفت: امسال در بودجه‌ي 90 پيش‌بيني شده است كه 47 هزار و 500 ميليارد تومان بودجه‌ي عمراني تخصيص داده شود و ظرف دو سه سال تمام زيرساخت‌هاي كشور را در زمينه‌هاي مختلف تكميل كنيم كه شرايط براي فعاليت جوانان فراهم شود.

رييس‌جمهور با بيان اين‌كه برنامه‌هاي اقتصادي دولت گسترده است، گفت: يكي از برنامه‌هاي دولت، اصلاح ساختارها، اصلاح روند توزيع يارانه‌ها و در واقع هدفمند كردن يارانه‌هاست. يعني اين‌كه سهم هركس از بيت‌المال در جيب خودش قرار بگيرد.

احمدي‌نژاد ادامه داد: گام اول هدفمند كردن يارانه‌ها با همت و هوشمندي مردم اجرا شد و انشاءالله گام‌هاي بعدي نيز تا تكميل طرح اجرا مي‌شود.

وي با بيان اين‌كه ما معتقديم بايد پول هركسي در جيب خودش قرار بگيرد، گفت: دولت اين طرح را تا آخر ادامه مي‌دهد. البته نواقص و اشكالات در گوشه و كنار هست و انشاءالله با كمك شما آن را برطرف مي‌كنيم.

رييس‌جمهور با اشاره به عزم دولت در راستاي ايجاد اشتغال و رفع بيكاري گفت: استاندار سيستان و بلوچستان اعلام كردند كه در سال گذشته 42 هزار شغل در اين استان ايجاد شده است كه رقم خوبي است ولي نرخ بيكاري در استان سيستان و بلوچستان از متوسط كشور بالاتر است.

احمدي‌نژاد با بيان اين‌كه دولت درصدد است كه در سال 90 يك نهضت گسترده براي ايجاد اشتغال ايجاد كند، گفت: انشاءالله دولت با دو گام بلند ريشه‌ي بيكاري در كشور را از بين مي‌برد.

وي با بيان اين‌كه در تلاشيم كه امسال 2 ميليون و 500 هزار شغل در كشور ايجاد كنيم، گفت: رقم 40 هزار شغل در استان سيستان و بلوچستان بايد به 80 تا 100 هزار شغل در سال 90 تبديل شود.

رييس‌جمهور گفت: امسال 130 هزار ميليارد تومان تسهيلات مناسب و اكثرا ارزان‌قيمت آماده كرده‌ايم و در تلاشيم كه در سراسر كشور 5/2 ميليون شغل ايجاد كنيم. شما نيز بايد آستين همت خود را بالا بزنيد و از داشته‌هاي خودتان به نحو احسن استفاده كنيد.

احمدي‌نژاد گفت: انشاءالله با برپايي و ايجاد دامداري‌ها، مزارع، كارخانجات، خدمات و صنايع دستي كاري بكنيد كه استان سيستان و بلوچستان اولين استاني در كشور باشد كه جشن ريشه‌كن كردن بيكاري را بگيرد.

وي با اشاره به عزم دولت در راستاي حل مساله‌ي مسكن، به موضوع مسكن شهري اشاره كرد و گفت: دولت بنا دارد كه قيمت مسكن را به قيمت تمام شده‌ي واقعي آن نزديك كند و قيمت زمين را كه عامل اصلي گراني مسكن است از قيمت تمام شده‌ي مسكن حذف كند. موضوع مسكن مهر و پشتيباني از طرح‌هاي مردمي در اين زمينه در دستور كار است و دولت از آن حمايت مي‌كند. همت كنيد كه تا پايان سال 91 در اين استان مشكلي به نام مسكن در شهر و روستاي اين استان نباشد.

رييس‌جمهور با اشاره به مصوبات هيات دولت در دور اول و دوم سفرهاي استاني به اين استان گفت: طي دو سفر قبلي دولت به اين استان تصميمات خوبي گرفته شد، كارهاي خوبي انجام گرفت.

احمدي‌نژاد با اشاره به اين‌كه يكي از مصوبات، بحث راه آهن شرق كشور و در واقع چابهار به سمت مشهد بود، گفت: امروز مطالعات لازم بر روي اين پروژه انجام شده و كار اين پروژه شروع شده و انشاءالله به سرعت تكميل مي‌شود.

وي هم‌چنين با اشاره به آغاز فعاليت راه‌آهن بم ـ زاهدان گفت: انشاءالله در آينده‌ي نزديك تعداد قطارهاي آن زيادتر مي‌شود.

رييس‌جمهور هم‌چنين به موضوع گازرساني به استان سيستان و بلوچستان نيز اشاره كرد و گفت: امروز شعله‌هاي گاز در ايرانشهر روشن شده و اميدواريم در سفر چهارمي كه به اين استان خواهيم داشت مشعل گاز در زابل و زاهدان نيز روشن شود.

احمدي‌نژاد هم‌چنين به توسعه‌ي بندر چابهار اشاره كرد و گفت: اين موضوع نيز در حال اجرا است.

وي به ايجاد و ساخت نيروگاه‌ها در استان سيستان و بلوچستان اشاره كرد و گفت: ساخت تعدادي از نيروگاه‌ها تمام شده و ساخت تعدادي ديگر در دست اجراست.

رييس‌جمهور با بيان اين‌كه امروز در جلسه‌ي هيات دولت تصميمات جديدي براي عمران و آباداني استان اتخاذ خواهد شد، گفت: انشاءالله دولت در اين سفر طرح عظيم ملي اكتشاف مس و كارخانه كنستانتره مس را آغاز مي‌كند.

احمدي‌نژاد هم‌چنين به ايجاد كارخانه‌هاي بزرگ در اين استان اشاره كرد واظهارداشت: اين استان سرشار از استعدادهاست، ولي دشمنان نمي‌خواهند از جمله سيستان و بلوچستان پيشرفت كند. مي‌خواهند ما عقب‌مانده باشيم، پيشرفت نكنيم تا ما را تحقير كنند و عليه ملت ايران جوسازي كنند.

وي گفت: دولت براي پشتيباني از طرح‌هاي توليدي هيچ محدودي ندارد و ما منابع و پشتيباني‌هاي لازم را به اندازه‌ي نياز شما آماده كرده‌ايم.

رييس‌جمهور بار ديگر از ايستادگي مردم سيستان و بلوچستان در برابر طراحي‌هاي مستكبران در عرصه‌ها و دوره‌هاي مختلف و فداكاري‌هاي آنها براي ايران عزيز تشكر و قدرداني كرد.
برچسب ها: احمدی نژاد
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
8
4
واقعا از این حرفش خوشم اومد.
اميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۴
0
2
وي با بيان اين‌كه در تلاشيم كه امسال 2 ميليون و 500 هزار شغل در كشور ايجاد كنيم
يا الله ..... يك ماه گذشت يعني الان 250 هزار شغل در اين ماه ايجاد شده.ايشون از اول امسال سه تا استان رفته هر سه استان ستاد ويژه اشتغال ايجاد كرده وقتي هر استان يه ستاد ويژه .... خوب يه ويژه براي كل كشور ايجاد كن خودت هم بشين تهران احمدي نژاد جان
نظرات بینندگان