arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۴۸۲۶
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۳ - ۱۵ آبان ۱۳۹۴

بهبهانی:انصراف‌های مطرح شده در نمایشگاه مطبوعات به مسائل سیاسی برمیگردد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی‌اکبر بهبهانی،‌ مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره شرکت تعاونی مطبوعات کشور در خصوص دلایل انصراف رسانه‌ها از نمایشگاه مطبوعات گفت: به نظر من انصراف‌های مطرح شده در رابطه نمایشگاه مطبوعات به مسائل سیاسی بر می‌گردد و ارتباطی به شخص معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه نظارتی وی ندارد.

وی افزود: از دلایل احتمالی دیگر انصراف سایت‌ها و خبرگزاری‌ها از حضور در نمایشگاه مطبوعات می‌توان به محدودیت اختصاص غرفه‌ها به سایت‌ها اشاره کرد زیرا برعکس سال‌های گذشته که متراژ غرفه‌ها از 90 متر مربع تا 120 متر بوده و معمولاً بزرگترین غرفه‌ها به سایت‌ها داده می‌شد امسال بزرگترین غرفه ما با متراژ 90 متر مربع تعریف شده است.

مدیر عامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور در مورد پیش‌بینی‌های احتمالی مطرح در زمینه سطح کیفی نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: هر چند که در حال حاضر نمی‌توان نظری در زمینه کیفیت این نمایشگاه داد اما برآورد‌ها این است که استقبال زیاد بوده تا جایی که ما مجبور به کم کردن متراژ غرفه‌ها شدیم.

گفتنی است که شرکت تعاونی مطبوعات کشور از تشکل‌هایی به حساب می‌آید که در طول یکساله اخیر در برنامه‌ریزی برای برگزاری این دوره نمایشگاه مطبوعاتی مشارکت داشتند.
نظرات بینندگان