arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۰۳۷
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۱۶ آبان ۱۳۹۴

هوای چهارکلان شهر ناسالم اعلام شد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مرکز کنترل و پایش محیط زیست کشور امروز شنبه اعلام کرد: هوای کلان شهرهای تهران ، کرج، اصفهان و تبریز در شرایط ناسالم و شیراز و مشهد در شرایط سالم قرار دارد.

 بر اساس آنچه در سایت ماهواره اروپایی Eumetsat مشاهده شده، وضعیت تحلیل گرد وغبار از ساعت هشت صبح 15 تا هشت صبح 16 آبان به علت پوشش ابر پراکنده در کشور تحلیل این پدیده امکان پذیریر نبود.البته در جنوب غربی زاگرس و شمال غربی ترین منطقه کشور گرد و غبار در ساعاتی قابل رویت بود.

مجید آزادی مدیرگروه پژوهشی و هواشناسی دینامیک و هم دیدی پژوهشکده هواشناسی و علوم جو به خبرنگارعلمی ایرنا گفت: سرعت کنونی باد در تهران 2 متر بر ثانیه (7 کیلومتر بر ساعت)، میزان دید افقی حدود چهار هزار و 500 متر و رطوبت نسبی 47 درصد است.
وی اظهار کرد:هوای کنونی تهران غبارآلود با بیشینه دمای 17 و کمینه دمای 10 درجه سانتی گراد در 24 ساعت گذشته اعلام شده است.

آزادی گفت:هوای تهران برای 24 ساعت اول نیمه ابری تا ابری و غبارآلود، 24 ساعت دوم نیمه ابری و غبارآلود در بعضی ساعات ابری و 24 ساعت سوم نیمه ابری تا ابری و غبارآلود پیش بینی شده است.هوای کنونی تهران صاف، و جهت باد غربی گزارش شده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان