arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۶۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۹ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۰

شریفی نیا: با تمام بد و بیراه‌هایی که من را نشانه گرفته بود کار کردم

نقد و بررسی فیلم سینمایی "اخراجی ها ۳" در چهارمین نشست اتاق رسانه با حضور مسعود ده نمکی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده، گل سفیدی فیلمبردار و محمدرضا شریفی نیا بازیگر عصر روز گذشته در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برنا: نقد و بررسی فیلم سینمایی "اخراجی ها ۳" در چهارمین نشست اتاق رسانه با حضور مسعود ده نمکی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده، گل سفیدی فیلمبردار و محمدرضا شریفی نیا بازیگر عصر روز گذشته در فرهنگسرای رسانه برگزار شد.

محمدرضا شریفی‌نیا بازیگر فیلم سینمایی "اخراجی‌ها ۳" درباره شرایط به وجود آمده گفت: با تمام بد و بیراه‌هایی که من را نشانه گرفته بود کار کردم و اعتقاد دارم کاری که باید انجام بدهم را انجام می دهم، ما باید کمی صبر داشته باشیم تا همه بتوانند حرفشان را بزنند متاسفانه اتهامات در جامعه ما بسیار است.

وی ادامه داد: ممکن است که با تفکری موافق نباشم اما اعتقاد دارم باید شرایط بیان آن تفکر را مهیا کنم تا آن فرد بتواند به بهترین وجه حرفش را بزند.

شریفی نیا در پاسخ به این سوال که در طول سال چند پیشنهاد بازیگری دارید، گفت: اگر در سال ۱۰۰ فیلم سینمایی ساخته می شود به گواه فیلمنامه های موجود در منزل به جرات می توانم بگویم ۸۰ فیلم آن به من پیشنهاد می شود اما من تنها دو تا سه فیلم را بازی می کنم. با وجود اینکه من بازیگرم و کارم بازیگری است.

بازیگر فیلم سینمایی "اخراجی ها " با بیان اینکه باید همه نوع فیلمی ساخته شود گفت: سینما باید بتواند برای همه اقشار جامعه فیلم بسازد تا سلیقه مخاطب تامین شود و نمی توان تنها به یک جریان سینمایی متکی بود.

این بازیگر سینما با اشاره به اینکه ما اسیر نام ها قرار می گیریم ، اظهار کرد: متاسفانه ما اسیر اسم ها هستیم و بر اساس نام اشخاص نسبت به آثارشان اظهار نظر می کنیم. این فیلم یک گروه مشاور فیلمنامه قوی در اختیار داشت که اگر اسامی آنها اعلام شود قطعاً اظهار نظر برخی از منتقدین تغییر خواهد کرد.

این بازیگر سینما درباره مسائل مطرح شده برای دو فیلم پر مخاطب نوروزی عنوان کرد: جامعه به این دو فیلم نیازمند است و فیلم آقای فرهادی فیلم حکومت است و نمی توان آن را جدا کرد که توانسته در جشنواره فجر جوایز متعددی بگیرد. من اولین کسی بودم که پس از تماشای فیلم "جدایی نادر از سیمین"از آن تعریف کردم و توصیه کردم مردم حتماً این فیلم را ببینند، ایجاد مرز بندی برای این دو فیلم کار اشتباهی است.

در ادامه این نشست گل سفیدی فیلمبردار فیلم سینمایی "اخراجی ها ۳"درباره حضورش در این فیلم گفت: من در فیلم مستند "کدام استقلال کدام پرسپولیس" با مسعود ده‌نمکی همکاری داشتم در آن فیلم نیز به دلیل اینکه از دوربین روی دست استفاده شده بود در این فیلم نیز همکاری داشتم.

وی ادامه داد: انتخاب من به دلیل سرعت در کار و توانایی روی دست گرفتن فیلم بود. در این فیلم با استفاده از یک دوربین سبک توانستیم حرکت های سریع را به خوبی فیلمبرداری کنیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Canada
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
0
4
mage Dehnamaki o Sharifinia ghabele naghd o barresy hastand!!!! havase chomaghe Masoud o kardid
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
0
5
من به عنوان انسان شرمنده ام، که تو هم یک انسانی
ناشناس
|
United Kingdom
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۵
0
5
خائن
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
0
8
بسکه پررویی
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
0
5
آقای شریفی نیا اتهامات ازجانب کیست؟؟؟تو که نان به نرخ روز می خورید.بعید می دانم معصوم باشید!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
0
1
آقاي شريفي نيا يادتان باشد كه يك هنرمند تمام محبوبيتش را از مردم مي گيرد شما چند صباحي است كه از دل مردم رخت بر بسته ايد پس با خيال راحت نانتان را به نرخ روز بخوريد!
نظرات بینندگان