arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۵۶۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۲۱ - ۲۵ فروردين ۱۳۹۰

فیلم : نمایش حضور قذافی در خیابان های طرابلس، بصورت زنده در تلویزیون !

تلویزیون لیبی دقایقی پیش تصاویری از حضور چند دقیقه ای معمر قذافی در خیابانهای طرابلس به نمایش گذاشت . این تلویزیون ادعا می کرد این تصاویر بصورت مستقیم ( زنده ) پخش می شود . این تصاویر هنگام حمله هوایی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به طرابلس گرفته شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تلویزیون لیبی دقایقی پیش تصاویری از حضور چند دقیقه ای معمر قذافی در خیابانهای طرابلس به نمایش گذاشت .در این تصاویر وی در یک خودرو در طرابلس درحال گشت زنی بود.  این تلویزیون ادعا می کرد این تصاویر بصورت مستقیم ( زنده ) پخش می شود . همانطور که در فیلم دیده می شود نیروهای امنیتی اندک حامیان قذافی را در پیاده روها قرارداده و اجازه حضور جمعی آنها نزدیک ماشین را نمی دادند . هم اکنون این تلویزیون پخش سرودهای حماسی در حمایت از دیکتاتور لیبی را در دستور کار خود دارد.
 
تلویزیون لیبی افزود این تصاویر هنگام حمله هوایی سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) به طرابلس گرفته شده است.

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
PORTUGAL
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۶
1
1
از کجا معلوم که خودش بوده ؟؟!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
1
2
از این زنجیری احمق که کشور ثروتمند لیبی را مثل صدام بی مخ به دست غربی ها تقدیم کرد هر کاری بر می آید. خداوند ما را ارز شر هر دیکتاتوری که فقط در فکر خود و منافع نامشروعشان هستند و مردم را می کشند خلاص فرماید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
0
0
عاقبت دیکتاتور مادام العمر این است که در خیابانهای خلوت شهر راه بیافته و خودش برای خودش شعار بده شاید چند نفر ببینند و بگه من هستم ولی نه تو نیستی رفتنی هستی حتی فرزندانت عذاب خواهند کشید بعد از تو.
نظرات بینندگان