arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۵۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۷ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

9500 میلیارد تومان هزینه تصادفات جاده‌ای در ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گفت: تصادفات رانندگی در طول سال بیش از 9 هزار و500 میلیارد تومان هزینه به کشور تحمیل می کند و این مقدار7 درصد تولید ناخالص ملی را به خود اختصاص داده است.

ایرج دست نشان در حاشیه رونمایی از نماد شیراوژن  گفت: بروز عوامل موثر در وقوع تصادفات و سوانح و راهکارهای پیشگیری یا کاهش آثار زیان بار آنها در مقوله ایمنی در حمل و نقل انجام می گیرد و آموزش و ارتقاء سطح اطلاعات عمومی و تخصصی کاربران یکی از موثرترین راهکارهای کاهش تصادفات و سوانح است.

وی شیراوژن را نمادی جهت ترویج و برجسته سازی موضوع و مباحث ایمنی و ترافیک در ذهن کودکان و نوجوانان و عموم رانندگان بیان کرد و گفت: شیر اوژن با هدف پیشگیری از سوانح جاده ای و ترویج و نشان دادن اهمیت ایمنی در ترافیک بین اقشار مختلف جامعه رونمایی شد.

به گفته وی، بر این اساس این اداره کل نام شیر اوژن را برای این نماد ایمنی و ترافیک انتخاب کرد. دست نشان خاطر نشان کرد: این نماد به ابتکار حمل و نقل و پایانه های استان ثبت حقوقی شده و امید داریم، نقش موثری در توسعه فرهنگ ایمنی و ترافیک جاده ای داشته باشد.

در این مراسم مسئولان استانی و مدعوین از جمله رانندگان فعال بخش حمل ونقل استان همراه شیراوژن سوگند نامه ایمنی را قرائت کردند .

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
0
2
اگر خودروهایی مطمئن و امن در اختیار مردم بود این رقم به کمتر از نصف میرسید.
نظرات بینندگان