arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۰

عامل درگیری بازی پرسپولیس استیل‌ معرفی شد

ناظر ویژه انضباطی بازی پرسپولیس - استیل آذین با تاکید بر اینکه به شدت با خاطیان این مسابقه برخورد خواهد شد، گفت: دروازه بان استیل آذین به دلیل وقت کشی باعث و بانی اصلی درگیری‌ها بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
ناظر ویژه انضباطی بازی پرسپولیس - استیل آذین با تاکید بر اینکه به شدت با خاطیان این مسابقه برخورد خواهد شد، گفت: دروازه بان استیل آذین به دلیل وقت کشی باعث و بانی اصلی درگیری‌ها بود.

به گزارش خبرگزاری انتخاب ، عباس روغنی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان این مطلب افزود: قرار شد امروز شنبه عزیزالله محمدی رئیس سازمان لیگ به همراه ناظر بازی، داور مسابقه، ناظر داوری و بنده جلسه‌ای در کمیته انضباطی برگزار کنیم تا ضمن بازبینی فیلم و مطالعه گزارش بازی، احکام لازم در این زمینه صادر شود.

وی ادامه داد: به نظر من بهتر بود داور در صحنه درگیری اول که پس از شادی گل پرسپولیس و حمله بازیکنان استیل آذین رخ داد، چند بازیکن خاطی را اخراج می کرد تا صحنه درگیری دوم اتفاق نمی افتاد.

روغنی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می کرد، افزود: متاسفانه دروازه بان استیل آذین به دلیل وقت کشی باعث و بانی اصلی درگیری‌ها بود و فقط در آن صحنه نبود که وقت کشی می کرد

وی افزود: درگیری‌های پس از بازی به هیچ وجه توجیهی ندارد اما در فوتبال ایران چنین درگیری‌های سابقه داشته که نمونه آن شهرآوردهای سال 73 و 79 بود که با خاطیان به شدت برخورد شد و با خاطیان بازی روز جمعه نیز به شدت برخورد می شود.

ناظر ویژه کمیته انضباطی در پایان گفت: تخلفات آنقدر زیاد است که رسیدگی به آنها مطمئنا باعث صدور احکام زیادی خواهد شد. متاسفانه مربیان و برخی از افراد غیرمسئول وارد زمین شدند و حتی مربی یک تیم با بازیکن تیم دیگر به فحاشی پرداختند.

وی در خاتمه تصریح کرد: فحاشی مربی و بازیکن نسبت به یکدیگر غیرقابل بخشش است و به همه آنها رسیدگی خواهد شد و احکام درخور صادر می شود، چرا که اگر این کار انجام نشود در چهار هفته باقی مانده ممکن است درگیری‌های دو دیدار پاس همدان - راه آهن و پیروزی - استیل آذین در ابعاد گسترده تر اتفاق بیافتد.

دیدار جنجالی تیم‌های پرسپولیس و استیل آذین که دقایق پایانی آن به صحنه درگیری بازیکنان دو تیم تبدیل شده بود، با برتری 2 بریک شاگردان علی دایی به اتمام رسید. پرسپولیس با این پیروزی 50 امتیازی شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
INDIA
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۷
10
4
به نظر من باید هر دو تیم را مجازات کرد. نتیجه بازی را کان لم یکن تلقی کنند.
نظرات بینندگان