arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۶۰۳
تعداد نظرات: ۲۸ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۱ - ۲۴ آبان ۱۳۹۴

مناظره داغ صادق خرازی و حمید رسایی / خرازی: اگر به ایران حمله می‌شد اولین کسانی که فرار می‌کردند همین شما‌ها بودید

صادق خرازی عصر شنبه در مناظره با حجت الاسلام حمید رسایی در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی گفت: امروز مجاهدت نسل جدید می‌تواند به فرآیند گفتمان‌سازی در کشور کمک کند و حیات و ثبات ما را تثبیت کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مناظره صادق خرازی و حمید رسایی در مشهد حاوی نکاتی جنجالی و البته خبرساز بود.

به گزارش «انتخاب»، صادق خرازی عصر شنبه در مناظره با حجت الاسلام حمید رسایی در دانشکده مهندسی دانشگاه فردوسی گفت: امروز مجاهدت نسل جدید می‌تواند به فرآیند گفتمان‌سازی در کشور کمک کند و حیات و ثبات ما را تثبیت کند.

حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز عنوان کرد: برگزاری چنین جلساتی موجب می‌شود بر بصیرت خودمان بیافزاییم به خصوص اگر این جلسات در محافل فکر و اندیشه باشد.

به نوشته ایلنا، در ادامه، مجری این مراسم از میهمانان سوال کرد؛ از نظر شما جایگاه مجلس در مدیریت کشور چه جایگاهی‌ست؟

خرازی در پاسخ به این سوال گفت: قانون مهم‌ترین معیار برای جامعه و مردم است و باید تمام رفتار مسئولان منطبق بر آن باشد.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان، افزود: فردی که وارد خانه ملت می‌شود باید نماینده مردم باشد و قوانینی که منافع ملی ایران را تامین می‌کند جدی تلقی کند.

نماینده باید پاسدار منافع ملت باشد و هر جاییکه به مردم تعدی می‌شود صدایش را بلند کند و مدرس‌وار مجلس را نماد مردم قرار دهد.

خرازی ادامه داد: نماینده باید صدای ملت باشد و اهداف حزب و گروهش را معیار خود قرار ندهد.

ندای حق‌گویی این است که مجلس بیدار، هوشیار و صدای کسانی باشد که سره را از ناسره تشخیص می‌دهند.

رسایی نیز در این باره گفت: من با بخش زیادی از صحبت‌های آقای خرازی موافق هستم؛ چرا که همه این‌ها حرفهای درستی‌ست، شاید اختلاف نظر ما در مصادیق باشد.

من با همه این مواردی که آقای خرازی فرمودند مبنی بر اینکه نماینده باید عصاره ملت باشد و برخواسته از روابط پیچیده قدرت و ثروت نباشد موافقم و تمام مطالب وی را در کلیات تائید می‌کنم.

این نماینده اصولگرای مجلس گفت: من عضو هیچ جناح و گروهی نیستم.

این سخنان رسایی واکنش دانشجویان را همراه با خنده برانگیخت.

او در واکنش به این موضوع اظهار کرد: بعضی‌ها به میزان اطلاعاتی که دارند نسبت به برخی از مسائل عکس‌العمل نشان می‌دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وقتی جبهه پایداری تشکیل شد من در آن حضور پیدا کردم، یادآور شد: اما بعدا چون کار حزبی چارچوب برای افراد تعیین می‌کنند که باید از آن تبعیت کنیم دیگر برای من مقدور نبود در جبهه پایداری بمانم، چرا که من مسئولیت هفته‌نامه ۹ دی را داشتم.

وی افزود: در مجلس آقای لاریجانی باید به من تریبون بدهد تا صحبت کنم اما در ۹ دی خودم باید حرف می‌زدم، البته رئیس مجلس با ما منتقدان اعمال نظر زیاد انجام داده است.

رسایی ادامه داد: ساختار قوه مجریه هرمی‌ست، اما در مجلس این گونه نیست، مثلا این طور نیست که اگر رئیس مجلس بگوید اگر همه به چپ بروند نمایندگان این کار را انجام بدهند، اما در احزاب هم این ساختار هرمی وجود دارد، شاید به همین دلیل است که احزاب در کشور ما رونق نمی‌گیرند، چون براساس تعالیم دینی، ما باید پاسخگوی خداوند باشیم و تکلیف یک انسان دینمدار را حزب یا گروه تعیین نمی‌کند.

رسایی در ادامه سخنانش از خرازی به درباره مواضع‌اش درباره عملکرد مجلس ششم سوال کرد و افزود: مجلس ششم یکی از ویژگی‌هایش این بود که روی شاخه نشسته بود و‌‌ همان شاخه را داشت می‌برید، من از آقای خرازی سوال می‌کنم اگر کسی با آن نگاه در مجلس آینده حضور داشته باشد آیا شما از آن دفاع می‌کنید.

خرازی در ادامه خاطرنشان کرد: هر مجلسی نقاط سفید و سیاهی دارد که به صورت کلی نمی‌توان قضاوت کرد، مجلس ششم هم نقاط سیاه و سفیدی داشت اما مجلس نهم به صورت یک طرفه و نگاه حزبی خود با استقلال کشور و پیشرفت آن مقابله کرد.

وی ادامه داد: آقای رسایی معتقد است نگاه حزبی باعث تنگ‌نظری و بسته شدن آزادی بیان می‌شود، در حالی که در همه مجالس جهان احزاب میز و صندلی دارند و می‌توانند موضوعات مختلف را به چالش بکشند، اما سوال من این است که چرا در دو مجلس گذشته سوال جدی درباره هزینه‌های بر باد رفته کشور در مجلس مطرح نشد و مذاکره‌کننده اتمی کشور در آن زمان حاضر نشد بیاید در مجلس و به شما پاسخ دهد، اگر مجلسی داشتیم که یک فراکسیون مستقل داشت این اتفاق نمی‌افتاد، من به بحث‌ها و مسائل سیاسی‌ امروز کاری ندارم نکته مورد نظر من درباره نتیجه مساله است.

سفیر پیشین ایران در فرانسه یادآور شد: از روز اول که نفت فروختیم تا روزی که دولت دهم روی کارآمد حجم درآمد نفتی ما زیر ۶۰۰ میلیون دلار بود و تمام توسعه کشور مربوط به آن زمان بود این بی‌توجهی چه بود که در این دو دولت بیش از ۷۰۰ میلیارد دلار هزینه شد و شما نمی‌دانید که این هزینه‌ها کجا رفت و چه شد.

خرازی با اشاره به کارنامه و عملکرد سیاست خارجی دولت‌های نهم و دهم اظهار کرد: در آن زمان طرف ایرانی پشت میز مذاکره تسبیح خود را می‌چرخاند و می‌گفت بگرد تا بگردیم، اگر مجلس فراکسیون و حزبی درباره مسائل هسته‌ای کشور بود این اتفاق‌ها نمی‌افتاد.

وی با طرح این سوال که ما برای استقلال جوانان چه کرده‌ایم، اظهار کرد: ما باید مجلسی داشته باشیم که از نگاه مردم تشکیل شود و برای استقلال، آزادی و پیشرفت مردم که ۱۵۰ سال است که آن را فریاد می‌زنیم گام بردارد.

نماینده مردم تهران با اشاره به اینکه برخی از اصلاح‌طلبان با اصولگرایان یکی شده‌اند، خطاب به خرازی افزود: در حال حاضر که برخی از اصلاح‌طلبان با اصولگرایان یکی شده‌اند، در راس مجلس نهم کسانی هستند که روزنامه‌های شما برایشان کف می‌زنند.

خرازی در واکنش به این سخنان رسایی گفت: چون تاریخ مصرف لاریجانی برای شما تمام شده است منتقدش هستید.

رسایی نیز اظهار کرد: شما همه استفاده خودتان را از آقای لاریجانی کرده‌اید و دارید او را پاس‌کاری می‌کنید.

وی خطاب به خرازی گفت: آقای خرازی شما در ۲۶ سالگی چه سمتی داشته‌اید، آیا حالا هم‌‌ همان سمت را به یک جوان ۲۶ ساله می‌دهند، کابینه روحانی پیر‌ترین کابینه است، ما به او گفتیم آقای روحانی برو از کسانی که به شما رای داده‌اند استفاده کن، این بهتر از این است که وزیر شما ۱۰ صبح سرکار بیاید.

این نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تعریف رهبری از برجام اظهار کرد: ایشان برجام را پر از ابهام با ضعف ساختار و پیچیده تعریف کردند که نتوانسته رفع تحریم‌ها را تضمین کند.

وی با اشاره به اینکه شما خودتان می‌گویید ما برای اینکه دیگر احمدی‌نژادیسم روی کار نیاید حاضریم خون بدهیم، ‌اظهار کرد: مقام معظم رهبری برای آقای ظریف تنها ویژگی تدین را به کار بردند و سایر ویژگی‌ها را به گروه مذاکره کننده نسبت دادند، شما می‌دانید که تدین کف ویژگی برای یک مدیر در جمهوری اسلامی است. اما رهبری ۶۰ صفت را برای احمدی‌نژاد به کار بردند. بعد آن وقت شما چطور می‌گویید رهبری از ظریف تعریف کردند؛ پس شما منتقدان ساکت باشید.

رسایی تاکید کرد: ویژگی‌های که رهبری برای سرافراز مدیر صداوسیما را به کار برده‌اند آیا شما خوانده‌اید، بعد آن وقت هر چیزی که دلتان می‌خواهد درباره صدا و سیما می‌گویید.

خرازی افزود: در هیچ جای قانون اساسی نسبت به ثروت حلال کسی مجوزتعرضی داده نشده است، بلکه ثروتی بد است که زمانی فردی وزیر می‌شود هیچ چیز نداشته باشد و زمانی که از وزارت کنار می‌رود ثروتش به چند صد میلیارد رسیده باشد.

این اظهارات خرازی تشویق حضار را برانگیخت.

مشاور ارشد رئیس جمهور دولت اصلاحات عنوان کرد: وقتی که از رحیمی به فرمان احمدی‌نژاد پول گرفتید صدای هیچ کسی درنیامد و شما طبق رسم خود زمانی که کارتان انجام می‌شود می‌گویید تطبیق نمی‌دهیم، اما با این کارتان مشروعیت مجلس توسط مردم را زیر سوال بردید.

وی تصریح کرد: احمدی‌نژادیسم بنیان‌گذار شریعت است و اگر همین طور پیش می‌رفت و صدای مراجع در نمی‌آمد بساطی داشتیم که در دوران صفویه شاهد آن بودیم، اگر کسی انحراف دارد باید جلوی انحراف آن ایستاد، در این بین بحث من شخص احمدی‌نژاد نیست.

خرازی ادامه داد: اگر در کشور ما قطع‌نامه‌ها با این وضع پیش می‌رفت و در آن زمان به ایران حمله می‌شد اولین کسانی که فرار می‌کردند همین شما‌ها بودید.

مشاور ارشد رئیس جمهور اصلاحات اظهار کرد: وقتی که مردم ببینند کسی که در محله آنها ملبس است رفت و آمدهای نامشروعی دارد از دین زده خواهند شد.

خرازی گفت: چرا مجلس شورای اسلامی در برابر یازده روز خانه‌نشینی احمدی‌نژاد در اعتراض به رهبری سکوت کرد، هشت سال سنگ احمدی‌نژاد را به سینه زدید و حالا می‌گویید احمدی‌نژاد از ما نبود!.

وی اظهار کرد: یک نکته در آقای رسایی تحسین برانگیز است و من همیشه به خاطر این ویژگی، وی را تحسین می‌کنم و آن این است که زمانی را حرفی زده بر آن حرف پافشاری می‌کند و حرف خود را عوض نمی‌کند، یعنی منافق نیست و این تحسین برانگیز است که گذشته خود را نفی نمی‌کند.

مشاور ارشد رئیس جمهور اصلاحات گفت: می‌گویید که کف خصوصیات ظریف تدین اوست، اما در اینکه وی یکی از بالا‌ترین کار‌شناسان بین‌المللی کشور است هیچ تردیدی نیست، شما کسی را به مذاکره فرستادید که نتیجه آن چند قطع‌نامه و کلی خفت بود، کافی است کمی به کشورهای دیگر سفر کنید، البته شما که می‌خواستید به برزیل بروید و فساد آنجا را ریشه‌کن کنید.

خرازی خاطرنشان کرد: رهبری فصل الخطاب ماست و هرکسی را تائید کند ما مخلص او هم هستیم، به همین دلیل در مقابل خانه‌نشینی احمدی‌نژاد سکوت کردیم، من احمدی‌نژاد را از ۳۰ سال قبل می‌شناختم و از‌‌ همان روز اول می‌دانستم چه اتفاقاتی خواهد افتاد و مقاله‌های زیادی نوشتم و گفتم که این آدم اگر رئیس جمهور شود، ایران بنگلادش می‌شود و در آن زمان منظور من هاشمی رفسنجانی نبود.

رسایی اظهار کرد: آقای خرازی شما که سردمدار جریانی هستید که همین هم‌کیشان خودتان بلایی سرتان آوردند که مجبور به استعفاء شدید، به هر ترتیب سوال من و سوال مجری از طرف شما بی‌جواب ماند.

خرازی در واکنش به اظهارات رسایی اظهار کرد: آقای رسایی حیف که بال نداریم وگرنه دور شما می‌گشتیم تا شما از ما راضی باشید.

رسایی افزود: در خصوص ۱۱ روز خانه‌نشینی احمدی‌نژاد که به آن اشاره کردید، در نشریه ۹ دی قبل از خانه نشینی احمدی‌نژاد علیه وی تی‌تر زدم و اکنون نیز به همه حمایت‌هایی که از احمدی‌نژاد کردم و به همه انتقادهای قبل از خانه نشینی وی افتخار می‌کنم.

وی افزود: بنده منتقد آقای حسن روحانی هستم و به وی به عنوان رئیس جمهور احترام می‌گذارم، اما انتقاد وظیفه ماست، بنده اعلام کردم که یک موی روحانی را به همه کفار ترجیح می‌دهم و این به این خاطر بود کسانی که در کف جامعه هستند و به روحانی انتقاد دارند به بهانه مخالفت با او با کفار هم دست نشوند، اما آقای خرازی دیدید همین اصلاح‌طلبان با شما چه کار کردند.

در ادامه خرازی درباره عملکرد مجلس ششم اظهار کرد: بزرگ‌ترین اشتباه مجلس ششم تحصن آن بود و این پذیرفته شده نیست و هر کس بخواهد از این موضوع دفاع کند خودش باید جواب دهد، من از روند سیاست خارجی دولت دفاع می‌کنم به دلیل تخصصی که در آن دارم، چرا که اگر این روند طی نمی‌شد وضعیت کشورمان مثل کشور کره شمالی و عراق می‌شد.

مشاور ارشد رئیس جمهور دولت اصلاحات با اشاره به عملکرد علی لاریجانی اظهار کرد: ما منکر خدماتی که لاریجانی به دولت کرده نمی‌شویم اما با او اختلاف مبنایی داریم، البته شاید لاریجانی تغییر کرده باشد و من اشتباه می‌کنم.

وی با بیان اینکه برای ما رای مردم مهم است، اظهار کرد: ما به رای مردم نمی‌گوییم خس و خاشاک، این ادبیات در جامعه ما وحشتناک بود، دوستان باید حتما یقه وی را می‌گرفتند و اجازه نمی‌دادند قطع‌نامه‌ها پایه‌های امنیت کشور را سست کند. ما همه سرنشینان یک کشتی هستیم از حالا هم باید مراقبت داشته باشیم تا مجلسی روی کار بیاید که دیگر شاهد این‌گونه مسائل در آن نباشیم.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با اشاره به سخنان رسایی در خصوص حوادث سال ۸۸ عنوان کرد: ماجرای ۸۸ دو روی سکه دارد، باید توجه داشت که قانون، قانون است و هر کسی خلاف کند باید با او برخورد کرد.

وی اضافه کرد: آن کسانی که رسما در تلویزیون به مردم اهانت کردند را هم ببینید.

خرازی تاکید کرد: به رئیس جمهور دولت اصلاحات تهمت می‌زنند، من قسم جلاله می‌خورم به اینکه رئیس جمهور دولت اصلاحات نگفته باید انتخابات ابطال شود.

رسایی گفت: چرا پس این را اعلام نکرد؟

خرازی در پاسخ به وی تصریح کرد: به او تریبون بدهید تا بگوید. رئیس جمهور دولت اصلاحات گفت که من مخالف لشکرکشی خیابانی هستم.

وی با اشاره به نامه‌ای منصوب به خرازی در سال ۲۰۰۳ برای همکاری با آمریکا، تصریح کرد: این نامه را خود خرازی و عادلی تائید کرده است.

خرازی تاکید کرد: من وجود چنین نامه‌ای را تکذیب می‌کنم صدر، ذیل و ضمن آن دروغ است.

رسایی تصریح کرد: باید‌‌ همان زمان این را تکذیب می‌کردید اصل نامه وجود داشت.

خرازی پرسید نامه را از کجا گرفته‌اید؟.

رسایی گفت: آمریکایی‌ها....

وی ادامه داد: اگر ما به آن نامه عمل می‌کردیم داعش اکنون اینجا بود.

خرازی با اشاره به ماجرای نگارش نامه به آمریکا خاطرنشان کرد: اینکه نامه به آمریکا داده شده دروغ محض است، فرایند ارسال و دریافت چنین نامه‌هایی اینگونه است که ابتدا نامه به شورای امنیت می‌رود و سپس به تائید رئیس جمهور و در ‌‌نهایت به تائید مقام معظم رهبری می‌رسد، محال است که نامه‌ای بدون این روند طی شده باشد.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان با بیان اینکه یک دلالی وسط قضیه بود و گفته بود که با آمریکا صحبت کرده‌ایم و آنان آماده‌اند که مسائل را حل و فصل کنند، اظهار کرد: طرف آمریکایی نامه را فرستاده بود که ایران آن را رد کرد، تمام نامه‌های سفارت‌خانه‌ها و وزارت امور خارجه در اسناد این وزارت خانه موجود است آنها این پیشنهاد را دادند و نامه در‌‌ همان شورای امنیت رد شد.

خرازی تاکید کرد: در وزارت خارجه همه خود را متعهد به مقام معظم رهبری می‌دانیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۷۶
ناشناس
|
Romania
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
46
571
درود بر خرازی و اصلاح طلبان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
من با رسایی موافقم
وحید
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
در این مناظره که همش خرازی حرف زده؟!!! سایت انتخاب باز هم انتخابی عمل کرده...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
آخه رسایی حرفی واسه گفتن نداشته، فقط اومده بگه من عضو پایداری ها نیستم تا بلکه تو انتخابات رای بیاره!!!!
رضا
|
Switzerland
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
4
26
تصور میکنم یکی از راهبردهای افرادی که احساس می کنند در مجلس آینده رای نیاورند، مناظره با افراد مقبول جامعه باشد...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۴
20
10
مناظره اینها جز رو در روی هم وایستن چه خیری برای ما داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
30
363
درود برجناب خرازی
گفتار ایشان منطقی و معقول است
mahmoud
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
7
36
دمش گررررررررم- حقیقتو گفته اقای خرازی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
5
28
اندکی صبر اسفند نزدیک است
بوشهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
83
11
درود بر رسایی و دلواپسان
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
12
14
خدا رو خوش نمیاد به نفع خودتون از جلسه برداشت گذاشتید
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
8
28
درود بر خط فکری خرازی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
9
28
خرازی راست گفته
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
12
17
خداییش این بیشتر صحبت های اقای خرازی بود و از حرف های رسایی چیز زیادی نزاشته بود
این جوری تصمیم گیری راجب مناظره سخت میشه
هاتيام كوهدشت لرستان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
9
24
درود برخرازي كه با شجاعت حرف دل مردم را بيان كرد
وطن خواه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
11
111
هشت سال سكوت آقايان در مجلس به عملكرد احمدي نژاد در تاريخ خواهد ماند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
سکوت نخیر، حمایت همه جانبه.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
8
60
پاینده باد وهست ملتی که اطلاعاتش بروز باشد تابتواند نقاط ضعفش را اصلاح وبا اصول به پیشرود واصلاح طلب باشد
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
3
57
لطفا فایل صوتی مناضره را برای دانلود قرار بدهید
م ص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
3
11
بدون فایل صوتی لطفی نداره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
5
22
تشکر آقای خرازی برای
"به او تریبون بدهید تا بگوید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
1
10
اصلاحیه
مناظره اصلا بمن نچسبید ولی حباب رسایی بیش از حد بزرگ و شکننده تر بود
ایرانی
|
Germany
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
19
8
انگار رسایی اصلا صحبتی نکرده. چرا یک طرفه میتازید
محسن
|
Austria
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
2
9
درودبرخرازی وخدا رسایی راهدایت کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
7
3
موقعی که رسایی می جنگید و جانباز شد شما داشتی تو فرنگ درس میخوندی
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
2
5
اقای رسایی فقط به منافع خودش فکر میکنه نه ملت،هر چند اصلاح طلب ها هم تو بیشتر عمر انقلاب گلی به سر این ملت نزدن ولی حداقل فاتحه مملکت رو هم مثل اقای احمدی نژاد نخوندن
ناشناس
|
Romania
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
1
2
تمام حرف رسایی در این مناظره فاصله گرفتن از جبهه پایداری بود چون اسفند ماه نزدیک است
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۷
1
4
اقای رسایی دوران بداخلاقی ، و تهمت تمام شده
نظرات بینندگان