arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۶۷۱۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۵ - ۲۵ آبان ۱۳۹۴
در گفتگو با «انتخاب»؛

محمدرضا خاتمی: همه ی شخصیت های اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دور هم جمع شده اند / کاندیدا نمی شوم

محمدرضا خاتمی و همسرش زهرا اشراقی از چهره هایی بودند که در غرفه «انتخاب» در نمایشگاه مطبوعات حضور یافتند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
محمدرضا خاتمی و همسرش زهرا اشراقی از چهره هایی بودند که در غرفه «انتخاب» در نمایشگاه مطبوعات حضور یافتند.

خاتمی در رابطه با برنامه اصلاح طلبان برای انتخابات اسفندماه گفت: اصلاح طلبان با انسجام وارد عرصه انتخابات شده اند و ساز و کار آن را نیز فراهم کرده اند. امیدوارم نتیجه آن هر چه باشد به نفع مردم باشد.

نماینده اسبق مجلس ضمن رد کاندیداتوری خود در انتخابات گفت: همه ی جریان های اصلاحات و شخصیت ها دور هم جمع شده اند و هرکس به اندازه توانش در حال کمک است تا این انسجام پیش رود.

وی در رابطه با انتخابات خبرگان اظهار داشت: جریان های سیاسی اصلاح طلب ورود چندانی به امر انتخابات خبرگان نکرده اند و آن را به اهلش که روحانیون باشند، واگذار کرده اند و آن ها نیز در حال معرفی چهره هایی برای ورود به این عرصه هستند.

خاتمی اضافه کرد: باتوجه به تحولاتی که در کشور صورت گرفته و همچنین تحول نسلی، ما نیازمند یک تغییر و تحول در محلس خبرگان هستیم، یعنی کسانی را می خواهیم که علاوه بر اجتهاد و فقاهت، دارای بینش خوبی نسبت به تحولات منطقه ای و داخلی باشند و بتوانند مطابق با دیدگاه امام که دخالت زمام و مکان در تصمیم گیری ها است، عالی ترین نهاد کشور را شکل دهند

نائب رئیس مجلس ششم در رابطه با کاندیداتوری آیت الله سیدحسن خمینی گفت: حضور شخصیت هایی مثل حاج سید حسن اقا فرصت مغتنمی است.

وی افزود: در حوزه های علمیه ایران تحولات خوبی شکل گرفته است. امروز نسلی در این عرصه حضور دارند که نسلی روشن، اگاه و به قول حوزویان ملا هستند. این فضا باید به شکلی باشد که نسل مجتهدین جوان از جمله حاج سیدحسن آقا امکان ورود پیدا کنند.

خاتمی در پایان ضمن تمجید از عملکرد «انتخاب» گفت: هر وقت فرصت پیدا می کنم و وارد اینترنت می شوم، دو سایت هست که اول می بینم که «انتخاب» یکی از آنهاست.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۰
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
4
44
سلام سایت محترم انتخاب. چرا برخلاف بقیه اشخاصی که در روزهای اخیر در غرفه تان با آنها گفتگو کردید و عکس آنها راانداختید، عکس ایشان را نگذاشتید؟
همکار رسانه ای
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
2
28
با سلام و خسته نباشید خدمت کلیه دست اندرکاران انتخاب
سایتتون در این چندوقته رشد خوبی داشته مخصوصا تو نمایشگاه و پوشش خوبتون گل کاشتید تنها رسانه ای بودید که از نمایشگاه خیلی خوب بهره بردید و تحریم کنندگان را آتیش زدید
انشا الله با قدرت ادامه بدید
متاسفانه امروز بعضیها پولهای خیلی زیادی برای رسانه ها خرج می کنند فقط یک نهاد در کل شهرهای ایران سایت خبری راه انداخته و علیه فرماندار و استاندار علاوه بر خبرهای ملی که از تهران براشون میره دارند دولت را تخریب می کنند
این دولت واقعا مضلومه
نظرات بینندگان