arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۶ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۰

بقايي: هدفمندي يارانه ها تاثير مستقيم بر رشد گردشگري داشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: امسال باوجود آنکه برخی می گفتند ممکن است هدفمندکردن یارانه ها تاثیر منفی بر گردشگری داشته باشد اما شاهد بودیم این قانون تاثیر مستقیم بر رشد گردشگری داشت.

 به گزارش خبرنگار ما، حمید بقایی که در مراسم تجلیل از فعالان ستاد تسهیلات سفرهای کشور سخنرانی می کرد، افزود: یکی از ارکان جهانی شدن ارتباط است و زمینه این ارتباط گردشگری است.

 وی گفت: سفر مردم ایران به کشورهای همسایه که زمانی در دایره تمدنی ما بودند تاثیر مثبتی به همراه دارد. معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان این که آخرین سخنرانی خود را به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی ایراد می کند، افزود: در جشن نوروز که امسال برگزار شد 19 کشور شرکت کردند که این بیان کننده سرحدات فرهنگی ایران است.

 بقایی با بیان این که گردشگری در دولت نهم و دهم رشد چشمگیری داشته است، گفت: مردم در سبد کالای خود گردشگری را مورد توجه قرار داده اند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از فعالیت سازمان میراث فرهنگی در سال گذشته پرداخت و افزود: با تلاش دولت نهم و دهم، پنج اثر دیگر ایران در فهرست جهانی یونسکو به ثبت رسید و در آینده نزدیک پرونده باغات ایران و محوطه های تاریخی ایران نیز برای ثبت جهانی به یونسکو ارسال می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: اینها علامت هایی برای بزرگ شدن ملت ایران در چشم تمدن فرهنگی جهان است. بقایی با اشاره به این که منشور کوروش در دوره ای که در موزه ملی به نمایش درآمد دو میلیون بازدیدکننده داشت، افزود: این تجربه نشان می دهد هر قدر در این مسیر سرمایه گذاری کنیم بازده بالایی خواهد داشت.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
عدالت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۱/۲۸
0
1
نفست از جای گرم بلند میشه ها سبد چیه این مهملاتو بریز دور سفر کدومه ؟ ما توان خرید گوشت نداریم تو از چی داری صحبت میکنی؟ اینکه گفتند چند نوع شغل و مسئولیت داری درسته اگه این طوره که فاتحه بیکارا رو باید خوند برید خودتونو اصلاح کنید در یه مملکت اسلامی این گناهه.
نظرات بینندگان