arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۲ - ۲۹ آبان ۱۳۹۴

عذرخواهی حبیب کاشانی از باشگاه‌ها

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیر تیم فوتبال امید از دیر اضافه شئدن امیدها به تیم‌های باشگاهی‌شان عذرخواهی کرد.
 

به گزارش ایسنا، حبیب کاشانی درباره وضعیت تیم امید اظهار کرد: ما از 15 تا 26 آبان اردویی را در امارت برگزار کردیم و طبق برنامه با عراق و استرالیا بازی داشتیم. عراق از ما پول خواست که کادر فنی گفتند با توجه به این شرایط پرداخت پول به عراق مناسب نیست و بازی لغو شد. بازی خوبی را با استرالیا انجام دایدم و الان هم بازیکنان در باشگاه‌های خود هستند. یازدهم تا بیست و سوم آذر در ترکیه اردو داریم و در ادامه هم چند بازی انجام می‌دهیم تا در دی‌ماه آماده بازی‌های انتخابی شویم.


مدیر تیم ملی فوتبال امید گفت: کمتر از دو ماه تا شروع بازی‌ها وقت داریم. در رابطه با لباس باید بگویم شرکتی که با آن قرارداد داریم لباس را در امارات تحویل می‌دهند. با تخفیفی که دادند 78 میلیون تومان به ما پول پرداخت کردیم. ما انتظار حمایتی که از تیم ملی بزرگسالان می‌شود را نداریم. رییس فدراسیون فوتبال آلمان گفت اگر قرار است فوتبال شما پیشرفت کند شما باید به پایه ها توجه کنید. در گذشته عنوان شد که کمیته ملی المپیک نمی تواند به ما پولی بدهد. اما در حال حاضر بودجه ای را در نظر گرفته‌اند.


او افزود: از مدیران و سرمربیان باشگاه ها تشکر می‌کنم که بازیکنان خود را در اختیار ما قرار دادند. آنها زحمت می‌کشند اما فردی مانند یحیی گل محمدی نمی تواند بازیکنش را در اختیار داشته باشد. از همه عذرخواهی می‌کنیم اگر بازیکنانشان دیر به تیم‌شان اضافه شد. الان 50 درصد از کار‌ها انجام شده و فقط بازیکنان و کادر فنی تیم ملی باید زحمت بکشند تا به جام جهانی برویم.

نظرات بینندگان