arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۲۱ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰

استیل آذین به ليگ برتر بازگشت

پس از جلسه نايب‎رئيس فدراسيون فوتبال با مالك باشگاه استيل‏آذين اين باشگاه به ليگ برتر بازگشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
پس از جلسه نايب‎رئيس فدراسيون فوتبال با مالك باشگاه استيل‏آذين اين باشگاه به ليگ برتر بازگشت.

به گزارش خبرگزاري فارس پس از ديدار جنجالي پرسپوليس و استيل آذين از هفته سي‌ام ليگ برتر كه جمعه گذشته در ورزشگاه آزادي برگزار شد حسين هدايتي، مالك باشگاه استيل آذين به دليل آنچه رفتار ناجوانمردانه در فوتبال اعلام كرده بود، از ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال انصراف داد و استيل آذين را منحل كرد.

بر همين اساس عصر امروز مهدي تاج و حسين هدايتي در محل فدراسيون فوتبال جلسه‌اي 2ساعتي را برگزار كردند و در اين مورد صحبت‌هايي انجام شد تا در نهايت هدايتي بازگشت تيمش به ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر را بپذيرد.

مهدي تاج نايب رئيس فدراسيون فوتبال با اعلام اين خبر به فارس گفت: در اين جلسه هدايتي گلايه‌هايي داشت كه ما اين گلايه‌ها را شنيديم اما با توجه به صحبت‌هايي كه انجام شد وي پذيرفت تيمش را به ادامه رقابت‌ها بازگرداند.

وي ادامه داد: اگر استيل آذين اين كار را انجام نمي‌داد مطمئنا به دليل انجام بازي مقابل تيم‌هاي راه آهن و شهرداري تبريز و همچنين بازي مقابل ذوب آهن، بين تيم‌هاي در آستانه سقوط و تيم‌هاي مدعي قهرماني مشكلاتي به وجود مي‌آمد كه خوشبختانه با موافقت هدايتي با بازگشت تيمش به ادامه رقابت‌هاي ليگ برتر اين مشكل حل شد.
نظرات بینندگان