arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۲ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۰

بیادی: شورای شهر تصمیم به ابقای قالیباف دارد

نائب‏رئيس شوراي اسلامي شهر تهران گفت: با توجه به اتمام دوره چهارساله مسئوليت قاليباف شورا تصميم به ابقاي او دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فارس: نائب‏رئيس شوراي اسلامي شهر تهران گفت: با توجه به اتمام دوره چهارساله مسئوليت قاليباف شورا تصميم به ابقاي او دارد.

حسن بيادي اظهار داشت: شهردار تهران بسيجي، مديري توانمند، پركار و خوش‌فكر است و دليلي براي تعويض او نمي‌بينيم.

وي گفت: اكثريت اعضاي شوراي شهر تهران به‎دنبال ابقاي شهردار هستند و نيازي نيز به رأي‎گيري مجدد در ارديبهشت‌ماه وجود ندارد.

نائب‎رئيس شوراي شهر تهران در مورد عملكرد شوراي سوم نيز گفت: با توجه به اعلام رضايت عموم مردم تهران از عملكرد شوراي سوم به نظر مي‌رسد در حد توان شوراي شهر توانسته است ياريگر شهرداري در اجراي طرح‌ها و پروژه‌هاي خدماتي مناسب باشد.

بيادي با يادآوري اينكه مردم ما قدرشناس و سپاسگزار خادمان خود هستند، عنوان داشت: هرچند در حد انتظار نتوانسته‌ايم مشكلات را برطرف كنيم اما در حد وسع خود توانستيم شهرداري را در اجراي طرح‌ها و برنامه‌هاي خود با تصويب بودجه‌ها و اعتبارات كمك كنيم.

وي رضايت مقام معظم رهبري را از عملكرد شوراي شهر تهران يادآور شد و بيان داشت: اين عملكرد منبعث از رضايت ملت است چرا كه مقام معظم رهبري رضايت شخصي خود را مطرح نمي‌كنند بلكه در فرمايشات خود رضايت مردمي را مدنظر و ملاك كار قرار مي‌دهند.

عضو شوراي شهر تهران تصريح كرد: شوراي سوم با وجود سلايق و علايق مختلف هيچ مشكلي را در احقاق حق ملت نداشت و بدون اختلاف نظر تأثيرگذار، سعي كرد كارها را به نفع مردم پيش ببرد.

بيادي گفت: اگر عملكرد دور سوم شورا در تهران براي بسياري از شهرها الگو بوده، نشان از فعاليت خوب شوراي سوم است.

‌نائب‏رئيس شوراي شهر تهران در ادامه سخنان خود تحولات منطقه را يادآور شد و اظهار داشت: اين تحولات نشان مي‌دهد كه انتظار امام در صدور انقلاب و الگو قرار گرفتن اين نظام اسلامي جامه عمل پوشيده و تفكر انقلاب اسلامي در دنيا به عنوان تفكري برتر نهادينه شده است.

بيادي گفت: مردم دنيا امروز تجربه انقلاب اسلامي و حركت بنيانگذار آن را تجربه‌اي ارزشمند در طراحي حركت‌هاي خود مي‌دانند و هرجاي دنيا نشاني از آزادي‎خواهان است نام ايران در آنجا ورد زبان‌هاست.

وي عنوان داشت: حركت‌هاي ضداستكباري ايران اسلامي ما براي آزادي‏خواهان دنيا مورد الگو و براي استكبار نيز مايه هراس و نگراني است چرا كه در دنيا ايران را به عنوان يك كشور استكبارستيز هميشه معرفي كرده‌اند و خود را مقيد به تبعيت از اين الگو مي‌دانند.

اين فعال سياسي تصريح كرد: برخي‌ها سعي دارند به‏عكس اين تفكر را در جامعه القا كنند كه حركت‌هاي اخير در ايران نيز تاثيرگذار است در حالي كه حضور آگاهانه ملت ايران در 22 بهمن سال گذشته نشان داد كه دنيا اگرچه در حال تحول و براندازي نظام‌هاي خود هستند، مردم ايران به دنبال تأييد نظام است.

بيادي ادامه داد: حركت توفنده ملت ايران در راه‎پيمايي ميليوني 22 بهمن سال قبل نشان داد كه مردم ما در سنگر جهاد اقتصادي با وجود تحمل برخي از شرايط تحريم و تهديد اقتصادي هرگز صحنه را خالي نكرده و پشتيبان نظام و ولايت است.

وي در مورد شكل‌گيري جبهه واحد اصولگرايي نيز گفت: شايسته است در گام اول اصولگرايان در آستانه انتخاب مجلس به وحدت برسند و اگر مي‌خواهيم مردم در صحنه باشند و با رأي بالا افراد صالح و شايسته را انتخاب كنند بايد روح اعتماد و وحدت را در جامعه توسعه دهيم.

نائب‎رئيس شوراي شهر تهران بيان داشت: شايسته است با ائتلاف خود بتوانيم مردم را از سردرگمي نجات داده تا به خادمان حقيقي و راستين خود اعتماد كرده رأي دهند.

بيادي افزود: اگر اين اصولگرايان حداقل دو ليست نيز بدهند مشكلي ايجاد نمي‌كند ولي ارائه ليستي بيشتر از دو مورد قطعاً مردم را به سردرگمي مي‌اندازد و اين عاقبت خوشي را براي اصولگرايان رقم نمي‌زند.

وي در مورد حضور افرادي از جبهه مقابل نيز عنوان داشت: اصلاح‌طلبان قطعاً با تعريفي خاص و چهره‌هايي موجه در اين انتخابات حضور پيدا مي‌كنند و ما رقيب را نه دشمن بلكه همراه خود در انتخابات مي‌دانيم.

نائب‎رئيس شوراي شهر تهران در پايان خاطرنشان كرد: از جبهه مقابل افرادي كه دل به نظام دارند و پايبند به قانون اساسي و نظام ولايي هستند در صحنه انتخابات 12 اسفند ماه حضور پيدا مي‌كنند و ما در اين شرايط حساس نياز به يك هم‎بستگي ملي و اتحاد قلبي داريم.
نظرات بینندگان