arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۳۹۷۱
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۷ - ۳۱ فروردين ۱۳۹۰

کریم باقری: استقلال برو نیستم

کاپیتان 38 ساله پرسپولیس که اواسط فصل و پس از اینکه پی برد جایی در برنامه‌های تاکتیکی دایی ندارد، گفت از فوتبال کنار می‌کشد اما حالا یک ماه مانده به پایان لیگ‌، به نظر می‌رسد او سال بعد دوباره برای پرسپولیس بازی می‌کند. پرسپولیسی که البته این بار دیگر دایی را روی نیمکت نخواهد داشت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کاپیتان 38 ساله پرسپولیس که اواسط فصل و پس از اینکه پی برد جایی در برنامه‌های تاکتیکی دایی ندارد، گفت از فوتبال کنار می‌کشد اما حالا یک ماه مانده به پایان لیگ‌، به نظر می‌رسد او سال بعد دوباره برای پرسپولیس بازی می‌کند. پرسپولیسی که البته این بار دیگر دایی را روی نیمکت نخواهد داشت. 

***

الکی، الکی داری می‌روی استقلال. حاجی فتح‌الله‌زاده هم که خبرش رات پشت بلندگو گفته!

البته حاجی در مهمانی حجازی‌، این خبر را پشت تریبون نگفت اما چیزی شبیه به این را در جمعی خودمانی گفت تا همه کلی با هم بخندیم. من و حاجی با هم شوخی داریم‌. البته آنجا هم این حرف را مطرح کردیم بیشتر یکی از همین شوخی‌های همیشگی مان بود اما رسانه‌ای شد و البته این حرف‌ها واقعیت هم داشت. اونجا داشتیم شوخی می‌کردیم. من و حاجی همیشه با هم شوخی می‌کنیم. حالا حرف‌های حاجی را خیلی جدی نگیرید.

700 میلیون هم کم پولی نیست. نکند یکدفعه وسوسه بشوی؟

رقمش برایم مهم نیست. بابا من سال‌ها در پرسپولیس بازی کردم و طرفداران تیم برایم یک جور دیگری احترام می‌گذارند. فرقی ندارد استقلال چقدر پیشنهاد کند. یک میلیون یا یک میلیارد. مهم این است که من نمی‌توانم بروم استقلال.

ولی کریم‌؛ به نظر می‌رسد که می‌خواهی فصل بعد را بازی کنی؟

فکر نمی‌کنم برگردم. احتمالش خیلی ضعیف است. البته منتفی نیست اما خیلی بعید است.

ولی داری تمرین می‌کنی و اینکه می‌گویی ضعیف است یعنی رد هم نمی‌کنی؟ ممکن است فصل بعد را دوباره در پرسپولیس باشی؟

خب احتمال دارد. باید ببینم ته که پایان فصل چه اتفاقی می‌افتد. اینکه چه کسی باشد یا چه کسی نباشد می‌تواند در تصمیماتم اثر داشته باشد. باید روی خیلی از مسائل فکر کنم. سنم بالاست و این یک تصمیم کوچک نیست.

با کاشانی هم در مراسم حجازی‌، حسابی حرف داشتید.

من یکسری دلخوری‌هایی داشتم که آنجا فرصت شد تا درباره‌اش حرف بزنیم. بحث‌مان چیز خاصی نبود. فقط داشتیم درباره یکسری از نکات حرف می‌زدیم‌، همین.

ولی این طور که تو جدی تمرین می‌کنی و آن حرف‌ها فکر کنم‌، مفهومش بازگشت کریم باشد.

بابا من از 10 سالگی تمرین کردم و این برایم یک عادت است. بله، روزی یک جلسه تمرین سنگین دارم چون بدنم عادت به فشار تمرین دارد. نمی‌توانم ولش کنم. اما این معنایش برگشتن نیست. گفتم که خودم شک دارم که برگردم. خیلی بعید است که چنین تصمیمی بگیرم.

برسیم به دعواهای بازی استیل آذین و پرسپولیس؟

می‌خواهی این ماجرا را کلا بی‌خیال شویم؟

یعنی نمی‌خواهی حرفی درباره‌اش بزنی؟

راستش فقط می‌گویم که اتفاقات قشنگی نبود البته از این جور برخوردها و دعوا‌ها هر روز در فوتبال ملی ایران اتفاق می‌افتد پس دلیلی ندارد که بخواهیم تعجب کنیم. نمی‌دانم چرا همه این قدر شوکه شدیم. بار اول نیست که این طور می‌شود.

فکر می‌کنی کار پرسپولیسی‌ها برای گل زدن از آن توپ درست بود؟

حالا درست و یا غلطش را من نمی‌گویم. کاری هم به این مسائل ندارم. از وقتی آمدم بیرون از تیم‌، حرف نزدم. راجع به چیزای دیگر فوتبال هم حرفی نمی‌زنم. خیلی روزنامه نمی‌خوانم. در جریان مسائل مختلف نیستم و سعی می‌کنم سرم به کار خودم باشد.

به نظر می‌رسد نمی‌خواهی حرف بزنی؟

نه اینکه فقط دلیلش نخواستن باشد. بخشی از ماجرا این است که دقیقا نمی‌دانم در فوتبال چه می‌گذرد. فعلا سعی کردم از فوتبال دور باشم.

* خبر
نظرات بینندگان