arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۰۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۴

غلامی: برای علی کریمی پنالتی می گرفتم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهاجم استقلال اهواز که مهارت خاصی در گرفتن پنالتی دارد در دربی خوزستان نیز این کار را انجام داد ولی متاسفانه شاهد پیروزی تیمش باشد.

 محمد غلامی در مورد شکست مقابل فولاد گفت: در آن بازی تیممان خوب کار کرد. از زمانی که آقای حنطه آمده خوب فوتبال بازی می‌کنیم و گل اول را هم زدیم و جلو افتادیم ولی فکر می‌کنم در ادامه گل بدی خوردیم و تیم ما حقش نبود ببازد.

او در مورد قضاوت داوری ادامه داد: من فقط می‌توانم در این باره بگویم داوران باید دقتشان بیشتر کنند. به هر حال دربی اهواز هم به اندازه خود مهم است و حساسیت خاص خودش را دارد. به نظر من بهتر بود از داور باتجربه‌تر استفاده کنند.

این بازیکن که در دربی هم یک پنالتی به نفع تیمش گرفت در مورد اینکه چرا خودش پشت ضربات پنالتی نمی‌ایستد می‌گوید: زمان مربی قبلی هر وقت پنالتی می‌گرفتم خودم هم می‌زدم ولی با آمدن آقای حنطه روال عوض شد و من مشکلی با این موضوع ندارم و مهم این است که بتوانم به تیمم کمک کنم. 3، 4 پنالتی گرفتم که آشوبی تبدیل به گلشان کرده، اینکه آشوبی پشت ضربه پنالتی بایستد یا کلاه‌کج یا بقیه بچه‌ها فرقی ندارد مهم پیروزی تیم است.

وی که در گرفتن پنالتی همانند مهدی طارمی مهارت دارد در این‌باره اینگونه توضیح می‌‌دهد: اگر ترفندم را بگویم لو می‌رود ولی من در استیل آذین هم که بودم علاوه بر آن 12، 13 گلی که زدم 9 پنالتی هم گرفتم که آن موقع علی آقا کریمی دوست خیلی خوبم آنها را تبدیل به گل می‌کرد. تلاش من این است که همیشه در اختیار تیم باشم.

غلامی در پایان در مورد مشکلاتی مالی عدیده‌ای که استقلال اهواز دارد افزود: اگر مشکلات مالی نداشتیم به شخصه می‌توانستم بیشتر از این‌ها به تیمم کمک کنم. 4، 5 بازی در کنار تیم نبودم و با مشورت با مدیربرنامه‌ام به تیم برگشتم و توانستم در این چند بازی به لطف خدا به تیمم کمک کنم. از اینکه به تیمم کمک کردم خوشحالم و از اینکه مشکلات مالی حل نشده ناراحتم. نیم فصل هم رسیده ولی هنوز مشکلات مالی ادامه دارد، تیم خوب است و ما داخل تیم علاوه بر بازیکنان جوانمان 5، 6 بازیکن باتجربه هم داریم اگر به بازیمان دقت کرده باشید، رو به جلو بوده و از زمانی که آقای حنطه به تیم آمده، تیم خوب بازی می‌کند نمونه‌اش بازی با سپاهان، پرسپولیس و فولاد بود در همین بازی آخر یعنی دربی هم واقعا مستحق باخت نبودیم.

نظرات بینندگان