arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۰۳
تاریخ انتشار: ۴۷ : ۱۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۰

شکایت دولت از دومین مداح مشهور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در مواردی که توهین به رییس‌جمهور صورت می‌گیرد، دادستان می‌تواند به عنوان مدعی‌العموم شکایتی را مطرح کند.

معاون حقوقی رییس‌جمهور گفت: علاوه بر شکایتی که دادستانی علیه یکی دیگر از مداحان به اتهام توهین به رییس‌جمهور مطرح کرده، معاونت حقوقی ریاست جمهوری نیز شکایت جداگانه‌ای علیه این مداح مطرح می‌کند.

دکتر فاطمه بداغی، در این زمینه تصریح کرد: در مواردی که توهین به رییس‌جمهور صورت می‌گیرد، دادستان می‌تواند به عنوان مدعی‌العموم شکایتی را مطرح کند. در مورد اخیر نیز دادستان به عنوان مدعی‌العموم شکایتی طرح کرده و ما نیز شکایت جداگانه‌ای ارائه خواهیم داد.

وی با بیان اینکه «ما قبلا هم از یکی دیگر از مداحان شکایت کرده بودیم»، ادامه داد: به نظر ما کسانی که مدعی اسلام ناب محمدی (ص) هستند باید بیشتر مقید به رعایت احکام اسلامی و اخلاق باشند و در عین حال فضای گفت‌وگو و تعامل نیز باز است و باید در فضای اخلاقی این گفت‌وگوها انجام شود.

معاون حقوقی رییس جمهور همچنین در مورد ادغام وزارتخانه‌ها اظهار کرد: معاونت حقوقی قسمتی از نظر کارشناسی خود را در مورد ادغام وزارتخانه‌ها به دولت ارائه داده است. ما در این ارتباط مطالعات تطبیقی زیادی انجام داده‌ایم و معتقدیم که کاهش وزارتخانه‌ها و کوچک شدن دولت باعث چابکی هر چه بیشتر آن می‌شود.

بداغی با بیان اینکه «کوچک شدن دولت هدف مشترک دولت و مجلس است»، تاکید کرد: آنچه تاکنون دولت در این راستا انجام داده بر اساس قانون بوده است.


نظرات بینندگان