arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۴

گزارش تمرین نوبت عصر تیم ملی امید/مرور برنامه‌های تاکتیکی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تمرین نوبت عصر تیم ملی امید از ساعت ۱۶:۳۰ آغاز شد، بازیکنان ابتدا زیر نظر کن استید به گرم کردن پرداختند. این بخش از تمرین شامل حرکت با توپ، کارهای کششی و‌استارت های کوتاه و بلند بود. دروازه‌بان های تیم امید نیز زیر نظر سعید عزیزیان به گرم کردن و انجام تمرینات اختصاصی پرداختند.

* در بخش اول تمرین بازیکنان در محوطه مشخص شده در میانه میدان و در قالب گروه سبز و سورمه‌ای به حفظ توپ و بازی یک ضرب دو ضرب پرداختند که زیر نظر محمد خاکپور و هادی طباطبایی برگزار شد.

*تمرین اصلی امروز به بازی درون تیمی اختصاص داشت که بین دو تیم سورمه ای و زرد و در دو تایم حدودا بیست دقیقه ای برگزار شد و در نهایت با تساوی دو بر دو خاتمه یافت. ارسلان مطهری و مهدی ترابی برای تیم زرد گلزنی کردند و مهرداد محمدی هر دو گل تیم سورمه‌ای را به ثمر رساند. در این دیدار برنامه های تاکتیکی که در تمرینات مرور شده بود، در دستور کار بازیکنان قرار داشت و خاکپور و طباطبایی نکات لازم را به بازیکنان گوشزد می کردند. عملکرد فنی ملی پوشان امید و انگیزه بازیکنان در این دیدار چشمگیر بود و باعث این شد که بازی درون تیمی از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

*محمد مایلی کهن مدیر فنی و مجتبی تقوی مشاور فنی تیم امید، نظارت دقیق و جدی بر این دیدار داشتند.

* بازیکنان بعد از سرد کردن زیر نظر کن استید راهی هتل شدند.

منبع: فارس
نظرات بینندگان