arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۴۹۹
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۴ - ۱۷ آذر ۱۳۹۴

آسمان آبی اصفهان، پایان هفته خاکستری می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی تا پایان امروز سامانه بارشی از استان خارج خواهد شد و هوای سرد و پدیده اینورژن تا پایان هفته جایگزین آن می‌شود.
 
لیلا امینی منطقه اصفهان، اظهار کرد: آخرین بررسی نقشه‌های هواشناسی خروج سیستم بارشی از استان را نشان می‌دهد که به تدریج با خود پایداری هوا را به همراه دارد.
 
وی افزود: از پایان وقت امروز تا پنج شنبه هوا صاف همراه با غبار محلی و گاهی وزش باد سرد خواهد بود، همچنین از روز پنجشنبه انتظار وقوع اینورژن وجود دارد.
 
کارشناس پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از روز پنج‌شنبه آلودگی هوا افزایش پیدا می‌کند و این روند تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.
 
امینی به میزان بارش برف در استان اشاره کرد و گفت: بیشترین میزان بارش‌ها در استان به ترتیب 16 سانتی متر چوپانان، 12 سانتی‌متر بزرک، 9 سانتی متر نطنز و پنج سانتی‌متر میاندشت بوده است، بر اساس همین گزارش در اصفهان نیز یک سانتی متر برف باریده است.
 
وی خاطرنشان کرد: برای 24 ساعت آینده دمای هوای اصفهان بین منفی دو تا پنج درجه بالای صفر در نوسان است و همچنین در همین مدت زمان گرم‌ترین نقطه استان کاشان با هشت درجه سانتی گراد بالای صفر و سردترین نقطه استان میاندشت با 14 درجه زیر صفر خواهد بود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان