arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۶۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۲ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۰

رئیس کمیسیون بهداشت: خبر رها کردن 2 بیمار واقعیت ندارد، جوسازی است!

رئيس كميسيون بهداشت مجلس گفت: هنوز درباره خبررهاسازي 2 بيمار از يك بيمارستان در كنار اتوبان اطلاع دقيق نداريم. بعيد است واقعيت داشته باشد و بيشتر به نظر مي‌‌رسد يك جوسازي سازي سياسي عليه وزارت بهداشت در جريان است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فارس: رئيس كميسيون بهداشت مجلس گفت: هنوز درباره خبررهاسازي 2 بيمار از يك بيمارستان در كنار اتوبان اطلاع دقيق نداريم. بعيد است واقعيت داشته باشد و بيشتر به نظر مي‌‌رسد يك جوسازي سازي سياسي عليه وزارت بهداشت در جريان است.

حسين علي شهرياري افزود: هنوز هيچ اطلاع دقيقي درباره اخباري كه از رهاسازي2 بيمار از يك بيمارستان در كنار اتوبان خبر داده‌اند نداريم و بعيد مي‌دانم صحت داشته باشد زيرا عقلايي به نظر نمي‌رسد كه يك بيمارستان 2 بيمار را با لباس بيمارستان در كنار اتوبان رها كنند.

وي ادامه داد: وزارت بهداشت حتي اگر مي‌خواست اين بيماران رها كند مي‌توانست آنها را در خانه‌شان رها كند يا به بهزيستي تحويل دهد و در هر صورت دليلي ندارد كه بيماران را در كشتزار و كنار اتوبان رها كنند بنابراين صحت اين اخبار هنوز قابل تأييد نيست و مجلس اين موضوع را پيگيري مي‌كند.

رئيس كميسيون بهداشت و درمان مجلس اضافه كرد: گرفتن عكس از 2 بيمار با لباس بيمارستان هم دليل قانع كننده‌اي نيست زيرا تهيه چنين عكس‌هايي كار ساده‌اي است و هر كسي مي‌تواند اين كار را انجام دهد.

شهرياري گفت: به نظر مي‌رسد انتشار اين اخبار با اين حجم گسترده در رسانه‌هاي ارتباط جمعي بيش از آنكه انعكاس واقعيت باشد نشانه اهداف سياسي عده‌اي است كه درصدد فضاسازي عليه دولت و به خصوص وزارت بهداشت هستند.

وي ادامه داد: متأسفانه مدتي است عده‌اي با اهداف سياسي از طريق رسانه‌ها به دنبال خدشه به حوزه سلامت و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي هستند و انتشار چنين اخباري يكي از روش‌هاي آنها براي ضربه زدن است.

وي گفت: البته هنوز نمي‌توانم به صراحت وقوع چنين خبري را تكذيب كنم و همان طور كه وزير بهداشت دستور پيگيري داده است ما هم در مجلس اين موضوع را پيگيري مي‌كنيم و اگر مشخص شود كه صحت دارد قانون نحوه برخورد با خاطيان را مشخص كرده است و هيچ خلاء قانوني در اين زمينه نداريم، قوه قضاييه هم مي تواند اين موضوع را پيگيري كند و با خاطيان برخورد كند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
کاوه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۴
0
3
وزیر بهداشت استعفا استعفا
يك مسلمان ايراني
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۴
0
4
بخدا گناهكار است كسي كه اين اوضاع و احوال گراني در مان را به بيند و فرياد نكشد در كدامين كشور دنيا يك پزشك در ماه تا 20000000 تومان در امد و يك قاضي يا استاد دانشگاه يا استاندار در حدود يك دهم ان در امد دارد در كجاي دنيا براي دو دقيقه ويزيت 10000 تومان و براي يك فوق ليسانس اگر كار پيدا كند ساعتي 4000 تومان ميدهند اين كجايش عدالت است نظام پزشكي چون رئيس ان اقاي صدر اصولگرا هستند با نفوذ در لايه هاي تصميمگيري تعرفه ها را بشدت بالا برده و متاسفانه كسي هم بدلايل سياسي صدايش در نمي ايد و مردم مريض احوال بيچاره شده اند اميد وارم تعرفه ها در سالجاري كه دولت مسئوليت تعرفه ها را عهده دار است به يك چهارم كاهش دهد تا اين قدر مردم بخاطر گراني بهداشت زجر نكشند اميدان دارم كه دولت محترم در ميدان عمل مدافع بودن از مردم را نشان دهد
نظرات بینندگان