arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۱۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۰۸ - ۱۸ آذر ۱۳۹۴

لغو قرارداد کوین بواتنگ با شالکه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

بالاخره جدایی هافبک یاغی شالکه از این باشگاه رسمیت یافت.

پس از دو سال و نیم امروز بعد از کش و قوس‌های بسیار قرارداد کوین پرینس بواتنگ با باشگاه شالکه لغو شد.
سایت رسمی این باشگاه آبی‌پوش ساعتی پیش اعلام کرد قرارداد این بازیکن غنایی که تا تابستان 2016 اعتبار داشت، پیش از موعد فسخ شد. او که اواخر آگوست 2013 در ازای مبلغ ده میلیون یورو از آ ث میلان به شالکه پیوسته بود، راغب است یکبار دیگر عضو تیم ایتالیایی سابقش شود.
علت نارضایتی آبی‌های گلزن‌کرشن از بواتنگ به این مسئله برمی‌گشت که او در نخستین فصل حضورش در این تیم درخشش جالب توجهی داشت و در راهیابی آنها به لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا هم نقش بسزایی ایفا کرد؛ اما فصل بعد به دلیل مشکل زانو و علاوه بر آن به ادعای سران شالکه کم‌کاری و بی‌مسئولیتی و حاشیه‌پردازی انتظارات را برآورده نکرد، از اینرو یکی از مقصران اصلی بحران این تیم در دور برگشت معرفی شده و عضویتش به حال تعلیق درآمد.
او در ادامه سعی کرد در نقل و انتقالات تابستانی تیم جدیدی پیدا کند ولی موفق نشد و در نهایت بعد از مذاکره با مسئولان میلان از آنها اجازه گرفت در کنار تیمشان تمرین کند. تلاش او در میلان در راستای این هدف بود که میهایلوویچ را مجاب به جذب خود کند. حال به نظر می‌رسد این هدف در حال تحقق است، چرا که شنیده شده روسونری پیشنهاد شش ماهه‌ای برای به خدمت گرفتن این هافبک غنایی در نقل و انتقالات زمستان پیش رو آماده کرده است.

نظرات بینندگان