arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۲۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

معاون سينمايي پيگير پروژه‌ي «شهيد چمران»

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي درباره‌ي زمان تشكيل اولين جلسه‌ي شوراي عالي سينما در سال 90 و حمايت از ساخت پروژه‌ي شهيد چمران صحبت كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي درباره‌ي زمان تشكيل اولين جلسه‌ي شوراي عالي سينما در سال 90 و حمايت از ساخت پروژه‌ي شهيد چمران صحبت كرد.

سيد محمد حسيني در گفت‌وگوي اختصاصي با خبرنگار بخش سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، درباره تشكيل جلسه شوراي عالي سينما در سال 90 اظهار كرد: هنوز فرصت تشكيل جلسه فراهم نشده و در اولين فرصت كه آقاي رييس جمهور زماني را مشخص كنند، جلسات را پي‌خواهيم گرفت، اما كارها در حال انجام است و پيگيري‌هايي كه بايد صورت بگيرد را دنبال مي‌كنيم.

وي همچنين درباره حمايت از پروژه سينمايي شهيد چمران كه قرار است توسط ابراهيم حاتمي‌كيا ساخته شود گفت: معاونت سينمايي پيگير اين پروژه است و كار درباره شهيد چمران اهميت دارد و بسيار ارزشمند است كه اميدواريم به خوبي انجام شود. چرا كه شهيد چمران يك شخصيت ماندگار است و بايد كاري در خور نام و شجاعت‌ها، رشادت‌ها و فداكاريهايي كه اين شهيد بزرگوار داشته انجام شود تا مدل و الگويي باشد براي ديگر بزرگان و شخصيت‌ها و سرداران دفاع مقدس كه كارهاي خوبي براي آنها انجام دهيم.

وزير ارشاد كه در حاشيه برپايي جشنواره‌ي فيلم كيش با خبرنگار ايسنا سخن مي‌گفت همچنين خاطرنشان كرد: امسال سال پررونقي در عرصه سينما خواهد بود كه همين برپايي جشنواره فيلم كيش نشانگر اين است كه در همين ابتداي سال اهالي سينما عزمشان را براي اقدامات بسيار مفيد و موثر جزم كرده‌اند.
نظرات بینندگان