arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۲ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۰

در شب آخر فروش بليتهاي المپيک 2012 ، سايت از کار افتاد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
زمان مرحله نخست فروش عمومی بلیت های بازیهای المپیک تابستانی 2012 در لندن به دلیل خرابی سایت اینترنتی مربوط ، یک ساعت تمدید شد.

به گزارش انتخاب؛ در این مرحله شش میلیون و ششصد هزار بلیت بازیها طی 6 هفته در اختیار علاقمندان قرار می گرفت ، ولی بدلیل اذحام مراجعه کننده به پایگاه اینترنتی فروش بلیت ، در آخرین ساعت این سایت با مشکل مواجه و از دسترس خارج شد.

 بدین ترتیب کمیته برگزاری بازیها تصمیم گرفت تا نیمه شب گذشته مهلت فروش بلیتها را تمدید کند. به گزارش خبرگزاری فرانسه ، قرار است در فاصله کمتری تا زمان آغاز بازیها مرحله دوم بلیت فروشی آغاز شود.این بازیها به مدت 17 روز از 27 ژوئیه سال آینده برگزار خواهد شد.

این رقابتها در 26 رشته ورزشی و 650 ماده برگزار خواهد شد. پل دیفتون مدیر اجرایی کمیته لندن 2012 گفت : ما تعدادی بیشماری درخواست برای فروش بلیت داشتیم که البته چندان غیرمنتظره هم نبود و در هفته پایانی درخواستها به سه تا چهار برابر ظرفیت موجود رسید که به دلیل محدودیت در جوابگویی ، سایت دچار مشکل شد.

هر درخواست کننده در مرحله اول تنها تا 20 رشته را می توانست انتخاب کند و در مورد رشته هایی که درخواست کننده آن بیشتر از ظرفیت بود ، قرعه کشی صورت خواهد گرفت.

مراسم افتتاحیه نیز از جمله موارد درخواست بالاتر از ظرفیت بوده است.درخواستها از ماه می تا ژوئن 2011 مورد بررسی قرار خواهد گرفت. بهای بلیت بازیهای المپیک لندن از 20 تا 2012 پوند تعیین شده است.پیش بینی می شود لندن 2012 ، 25 درصد هزینه های برگزاری را از محل بلیت فروشی جبران کند.
نظرات بینندگان