arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۴۸۳۷
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۲ - ۰۶ دی ۱۳۹۴

معاون وزیر کشور: بی طرفی مجریان را در تمامی مراحل انتخابات به اثبات خواهیم رساند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه بی طرفی مجریان را در تمامی مراحل انتخابات به اثبات خواهیم رساند، از همه برگزار کنندگان انتخابات خواست که قانون را در روند انتخابات سرلوحه امور قرار دهند و از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نکنند.

«محمد حسین مقیمی» شامگاه یکشنبه در جشن بزرگ هفته وحدت و جلسه شورای اداری بابل، بیان داشت: استانداران و فرمانداران نباید به هیچ عنوان به نفع یا برعلیه کاندیدایی موضع بگیرند و تحت هیچ شرایطی از امکانات دولتی، قضایی و نیروهای مسلح که جزو بیت المال محسوب می شود در اختیار نامزد خاصی قرار دهند.

رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: اگر موردی در کشور مبنی برسوء استفاده از بیت المال گزارش شود جرم محسوب می شود و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

وی اظهارداشت: وقتی مردم ببینند که مجریان انتخابات قانون را اجرا می کنند حماسه بزرگ مردمی شکل خواهد گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنانش همچنین بیان کرد: مردم به رای خود علاقمند هستند و می دانند که با نمایندگان اصلح می توانند مجریان قوی ای را هم داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: وقتی نظارت مجلس با نمایندگان قوی به دقت انجام شود دولتمردان مکلف می شوند کارشان را به خوبی انجام دهند.

مقیمی خطاب به تمامی مجریان انتخابات بیان داشت: انتخابات باید در یک فضای آرام و پرشور برگزار شودتا همه مردم به این باور برسند که رای آنان اثر دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش افزود: نامگذاری هفته گرامیداشت وحدت از درایت های مناسب و خوب بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران بود که توانست با این اقدام توطئه های دشمنان را خنثی کند.
معاون سیاسی وزیر گفت: شرایط منطقه خاورمیانه به گونه ای است که وحدت مسلمانان بیشتر از گذشته از اهمیت برخوردار است.ک/2

نظرات بینندگان