arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۸ - ۰۹ دی ۱۳۹۴

دفاع دستیار لوو از شواین‌اشتایگر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کمک مربی تیم ملی آلمان ادعا کرد می‌داند به چه علت باستین شواین اشتایگر تاکنون در تیم جدیدش رضایت‌بخش ظاهر نشده است.

 توماس اشنایدر ،دستیار یواخیم لوو در تیم ملی آلمان، از باستین شواین‌اشتایگر که این روزها شدیدا از او انتقاد می‌شود حمایت کرد.
این هافبک 31 ساله که هفده سال پیاپی در بایرن مونیخ عضویت داشت، تابستان سال جاری در پی اصرار لوئیز فان‌خال با قراردادی پر سر و صدا راهی منچستر شد اما تا امروز نتوانسته عملکرد درخشانی از خود در لیگ جزیره به نمایش بگذارد.
اشنایدر با تاکید بر اینکه این بازیکن در این وضعیت کمترین تقصیر را دارد، گفت:" ساختار تیمی منچستر قطعا پیچیده است. من بعد از تماشای چند بازی این احساس را پیدا کردم که او هنوز با فلسفه بازی آنها همگرایی پیدا نکرده است. البته واضح است که تلاشش را می‌کند و حرکت زیادی در طول بازی دارد."
او با ابراز امیدواری به اینکه شواینی زودتر در تیم جدیدش ستاره شود، تاکید کرد حیف می‌شود که بازیکنی با پتانسیل او نتواند حداکثر نبوغ خود را به منصه ظهور برساند:" مطمئنم طی ماه‌های آتی شرایط تغییر خواهد کرد و در یورو 2016 فرانسه هم یکی از مهم‌ترین مهره‌های ما خواهد بود."
گفتنی است شواینی که پس از خداحافظی فیلیپ لام کاپیتان تیم ملی آلمان شده است، تا امروز در 24 بازی برای شیاطین سرخ به میدان رفته که حاصل آن تنها یک گل و دو پاس گل بوده است و این میزان بازدهی طبعا رضایت منتقدان فوتبال در جزیره را به همراه ندارد.

نظرات بینندگان