arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۲۱ - ۱۰ دی ۱۳۹۴

توصیه وزیر دولت احمدی نژاد به اصولگرایان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
تسنیم: عضو جبهه یکتا با اشاره به تفرقه‌افکنی‌های جریان‌های رقیب درباره روند وحدت اصولگرایان گفت: اصولگرایان باید هوشیار باشند و براساس رهنمودهای آیات عظام مصباح یزدی، موحدی کرمانی و یزدی تصمیم بگیرند.

سیدمحمد حسینی وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو جبهه یکتا، در حاشیه برگزاری "همایش بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به طرح موارد اختلافی از سوی اصلاح‌طلبان درباره روند همگرایی اصولگرایان اظهار داشت: همیشه تفرقه‌افکنان وجود داشتند و در شرایط حساس کنونی نیز کار اصلی آنها تفرقه‌افکنی است و اصولگرایان باید با هوشیاری کامل و براساس راهنمودهای بزرگان اصولگرایی و آیات عظام مصباح یزدی، موحدی کرمانی و یزدی تصمیم بگیرند. 

وی با بیان اینکه انسجام مناسبی در بین اصولگرایان برقرار شده است، تاکید کرد: تمام نیروها و احزاب اصولگرا باید آمادگی خود را حفظ کنند و در جهت منویات مقام معظم رهبری حرکت و بر روی مشترکات خود تاکید کنند. 

عضو جبهه یکتا در پایان با طرح این موضوع که افراد متخصص و دارای مقبولیت باید به مردم معرفی شوند، گفت: تا زمان برگزاری انتخابات باید تمام سعی دلسوزان جریان اصولگرایی بر این باشد که افراد متعهد و با شناسنامه در عرصه باقی بمانند و کرسی‌های مجلس را کسب کنند. 

نظرات بینندگان