arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۵۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۷ : ۱۹ - ۱۲ دی ۱۳۹۴

جشن تولد با 100 هزارتومان جایزه به مهمانان !

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 هتل یار که بدلیل تخفیف های متنوع خود در هتلهای داخلی بین کاربران ایرانی به محبوب‌ترین سایت گردشگری معروف شده،  چند سالی است که علاوه بر تخفیف ، به کسانی که هتل خود را از طریق این شبکه رزرو می نمایند امتیاز جداگانه ای می دهد و کاربران با جمع کردن این امتیازها و رساندن آن‌ها به 500 امتیاز می‌توانند به اندازه 500 هزار تومان از هزینه هتل خود را پرداخت نمایند.

سایت اینترنتی  Hotelyar.com  که ده سال پیش با همکاری هتلهای داخلی ایجاد گردید، با نام شبکه رزرواسیون اینترنتی هتلهای ایران فعالیت می نماید و در اقدامی جالب به مناسبت ده سالگی این شبکه به تمامی کاربران قدیمی و کاربران جدیدی که نتوانسته اند به حدنصاب 500 امتیاز برای دریافت هتل رایگان برسند ، 100 امتیاز معادل 100 هزار تومان هدیه می‌دهد  که به این دسته از کاربران به رسیدن به امتیاز 500 کمک نماید.

یکی از فواید این طرح این است که با توجه به اینکه تقریباً تمامی هتلهای مطرح کشور( حدود 600 هتل) عضو این شبکه هستند ، محدودیتی بابت انتخاب هتل وجود ندارد و این امتیاز را از ارزانترین هتلها تا هتلهای گران قیمت 5 ستاره می‌توان مصرف نمود.

البته ظاهراً بسیاری از کاربران این شبکه نیازی به این‌گونه هدیه ها ندارند زیرا بخشی از کاربران این شبکه را افرادی شامل می‌شوند که یاد گرفته‌اند برای دوستان ، اقوام و همکاران خود زحمت رزرو هتل را قبول کنند. در این میان با اینکه ارائه تخفیف به مسافر اصلی به عنوان مشوقی از طرف این افراد به دوستان پیشنهاد می‌شود ، اما بخش جذاب قضیه همان امتیازهای مخفی هستند که شامل شخص رزرو کننده می‌شوند.  برخی از این افراد یا دائماً در حال سفر رایگان هستند و یا اینکه مجدداً از این امتیازها برای رزرو دوستان استفاده نموده و وجه آنرا دریافت می نمایند.

نظرات بینندگان