arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۶۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۱ - ۱۹ دی ۱۳۹۴

حمله مسلحانه به هتلی در مصر

به دنبال این اقدام نیروهای امنیتی مصر وارد عمل شده و توانستند یک فرد مسلح را کشته و یک تن دیگر را زخمی کنند. در حمله افراد مسلح سه گردشگر خارجی نیز زخمی شدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نیروهای امنیتی مصر حمله دو فرد مسلح به یکی از هتل‌های شهر الغردقة در شمال شرق این کشور را ناکام گذاشتند.

به گزارش «انتخاب» به نقل از شبکه خبری اسکای نیوز عربی، منابع امنیتی اعلام کردند که دو فرد مسلح به هتل "بلا ویستا" در شهر الغردقة واقع در شمال شرق مصر حمله کرده و مسافران مقیم این هتل را با سلاح تهدید کردند.

به دنبال این اقدام نیروهای امنیتی مصر وارد عمل شده و توانستند یک فرد مسلح را کشته و یک تن دیگر را زخمی کنند. در حمله افراد مسلح سه گردشگر خارجی نیز زخمی شدند.

خالد مجاهد، سخنگوی وزارت بهداشت مصر اعلام کرد که در این حادثه یک تن کشته و چهار تن دیگر از جمله سه سوئدی و یک اتریشی زخمی شدند.

این در حالی است که الجزیره اعلام کرد که در این حمله پنج تن از جمله دو گردشگر زخمی شده‌اند.

وزارت کشور مصر نیز اعلام کرد که دو فرد مسلح در این حمله دست داشتند و به دنبال این حادثه نیروهای امنیتی آرامش را در این هتل برقرار کردند.

در این راستا رژیم دولتی مصر تصاویری را از مکان حادثه نشان داده و مدعی شده که دو فرد مسلح هر دو کشته شدند هنوز هیچ طرفی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.

در همین راستا الازهر در بیانیه‌ای حمله تروریستی و ظالمانه افراد مسلح را که مغایر با تعالیم دین اسلام است محکوم کرده و آمادگی و هوشیاری نیروهای امنیتی را که این حمله را ناکام گذاشتند، ستود.

این شهر گردشگری در استان البحر الاحمر مصر قرار دارد.

این دو فرد مسلح از طریق رستوران هتل وارد این هتل شده بودند.

طی دو روز گذشته این دومین حمله تروریستی در مصر است چراکه داعش پیشتر به اتوبوس حامل گردشگران عرب در استان الجیزه حمله کرده بود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان