arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۷۳۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۲ - ۲۲ دی ۱۳۹۴

بازى غيراخلاقي رسانه های مدعي ارزشمداري با بزرگان حوزه! +فایل صدای علمایی که از تایید صلاحیت علمی سیدحسن خمینی سخن گفتند

مگر تاييد اجتهاد يادگار امام كه يك فاضل حوزوى است به معناى عدم تبعيت از شوراى نگهبان است!! چرا با اعتبار بزرگان حوزه به جهت اغراض دو روزه دنيا معارضه مى كنيد؟
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دو روز است كه سايت های تسنيم و فارس در اقدامى به دور از اخلاق و تحريف واقع به سراغ شخصيتهاى بزرگ حوزوى مى روند و با بی اعتنایی به واقعيت ، به خيال خام خود تكذيبيه بر عليه بيت امام در می آورند. 

به گزارش خبرنگار «انتخاب»؛ در آخرين نمونه با مراجعه به آيت الله ممدوحى با تغيير در خبر مندرج در سايتها (مبنى بر "امكان"احراز صلاحيت سيد حسن خمينى از طريق مراجعه به كتب و فايلهاى صوتى) ابتدا به آيت الله خبر مى دهند كه از شما اجازه اجتهاد نسبت به حاج حسن آقا منتشر شده و سپس ايشان بى خبر از اين بازى عجیب، به حق چنين مطلبى را تكذيب مى كنند! 

در ادامه صوت مصاحبه با آيت الله ممدوحى  و ايت الله علامه بهشتی را به سمع و نظر مردم عزيز مى گذاريم تا سيه روى شود هر كه در او غش باشد! جالب انكه اين دست رسانه ها بنقل از از دفتر ايشان مطلبى منتشر كرده اند كه ايشان فرموده نظر شوراى نگهبان متبع است! خوب مگر كسى غير از اين به ايشان نسبت داده بوده است؟ 

خبرنگار انتخاب مي افزايد: مگر تاييد اجتهاد يادگار امام كه يك فاضل حوزوى است به معناى عدم تبعيت از شوراى نگهبان است!! چرا با اعتبار بزرگان حوزه به جهت اغراض دو روزه دنيا معارضه مى كنيد؟

در ادامه فایل صوتی آیات عظامی که از تایید صلاحیت علمی سیدحسن خمینی سخن گفتند، آمده است:


نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۶۹
غیر قابل انتشار: ۴۶
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
32
145
یادگار امام است سید است مراجع بزرگی چون مقتدایی ، امینی ، علوی گرگانی ، موسوی اردبیلی ....بر علم حوزوی و فقهی او صحه می گذارند ...چرا اینهمه جدال بیهوده ...انهم در باب یادگار خمینی کبیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
27
79
درود بر سید حسن خمینی.
همایون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
27
71
درود بر ایت ا... سید حسن خمینی
نظرات بینندگان