arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۴۷۹۳
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۰

هشدار AFC به نماینده عربستان

یک روزنامه سعودی اعلام کرد که کنفدراسیون آسیا در خصوص احتمال حضور نیافتن نماینده باشگاه الاتحاد در جلسه فنی و سرمربی این تیم در کنفرانس خبری مشترک با سرمربی پرسپولیس هشدار داد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : یک روزنامه سعودی اعلام کرد که کنفدراسیون آسیا در خصوص احتمال حضور نیافتن نماینده باشگاه الاتحاد در جلسه فنی و سرمربی این تیم در کنفرانس خبری مشترک با سرمربی پرسپولیس هشدار داد.

به گزارش انتخاب به نقل از فارس، روزنامه سعودی الریاض اعلام کرد که باشگاه الاتحاد عربستان در خصوص عدم حضور نمایندگان این باشگاه در جلسه فنی قبل از برگزاری مسابقه با پرسپولیس از طرف کنفدراسیون آسیا هشداری دریافت کرده است.

این روزنامه با بیان اینکه اعضای تیم الاتحاد امروز کشور خود را به مقصد تهران ترک می‌کنند، تصریح کرد که اطلاعات رسیده از درون باشگاه الاتحاد، نشان می‌دهد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به این باشگاه هشدار داده است.

بنا بر این گزارش، هشدار کنفدراسیون درباره احتمال عدم حضور نمایندگان این باشگاه در جلسه فنی پیش از بازی با پرسپولیس و عدم حضور تونی اولیویرا، سرمربی الاتحاد در کنفرانس خبری مشترک با علی دایی، سرمربی تیم پرسپولیس است.

الریاض در ادامه اعلام کرد که جریمه کنفدراسیون نهایتا از جریمه مالی فراتر نخواهد رفت و بر حضور این باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا تاثیر نخواهد گذاشت.
نظرات بینندگان