arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۰۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۴

قاضی زاده هاشمی: به سردار سلیمانی ها، ظریف ها و صالحی ها نیاز داریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این‌که همه عزیزانی که در عرصه دیپلماسی و دفاع از حریم و حرم مسلمانان دفاع می‌کنند از یک جنس و در یک جبهه هستند، گفت: هم به سردار سلیمانی‌ها نیاز داریم و هم به دکتر ظریف‌ها و دکتر صالحی‌ها، همه از یک جنس هستند، جنس انقلاب اسلامی و از مکتب امام، آنها مکمل هم هستند.

به گزارش «انتخاب»، دکتر حسن قاضی‌زاده هاشمی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت،‌ درمان و طب اسلامی و سنتی پرداخت و توجه به محرومان، مستضعفان و نیازمندان را یکی از مهم‌ترین اهداف جمهوری اسلامی ایران برشمرد.
 
وی در ابتدای سخنان خود با بیان این‌که انقلاب اسلامی سبب عزت و سربلندی همه ایرانیان شد و وابستگی‌های به غرب کاهش یافت، ابراز امیدواری کرد همچنان‌که در زمینه سیاسی یک کشور مستقل هستیم و در منطقه تعیین‌کننده و در نظم جهانی بسیار اثرگذار هستیم، در زمینه‌های اقتصادی هم بتوانیم وابستگی‌ها را به حداقل برسیم.
 
مواضع شجاعانه رهبر انقلاب، ایران را به قدرت بین‌المللی تبدیل کرد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تصریح کرد: امام راحل و رهبر بزرگوار انقلاب با شجاعت تمام ایران را از یک ژاندارم منطقه‌ای و فرمانبردار به یکی از قدرت‌های مهم بین‌المللی تبدیل کردند که فرماندهی نظم منطقه‌ای و مرکز ثقل امنیت کشور را به خود اختصاص داده و تعیین کننده است؛ حوادث اخیر نشان‌دهنده عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ایران است.
 
وی با اشاره به سفر رییس جمهور و هیأت وزیران به ایتالیا و فرانسه، احترام به تاریخ و ملت و رهبری ایران و شجاعت و ایستادگی این ملت و علاقه‌مندی آنها به توسعه روابط همراه با ندامت از آنچه اتفاق افتاد - اگرچه به زبان نبود اما در رفتار مشهود بود - همچنین سرمایه‌گذاری و ایجاد روابط اقتصادی و بهره‌مندی از نظرات ایران در منطقه را نشان‌دهنده عزت و سربلندی انقلابی دانست که نطفه آن در خرداد 42 و اصل آن در بهمن 57 به وقوع پیوست.
 
آرمان‌های انقلاب در سایه وحدت و همدلی محقق می‌شود
دکتر قاضی‌زاده هاشمی ضرورت سرمایه‌گذاری در ایران و ایجاد اشتغال برای جوانان ایرانی به ویژه 900 هزار دانشجو، انتقال دانش و فناوری، سرمایه‌گذاری مشترک و برداشتن گام‌های مؤثری که در راستای اقتصاد مقاومتی در کشور کمک خواهد کرد را از مهم‌ترین خواسته‌های رییس جمهور در دیدارهای خود با همتایان ایتالیایی و فرانسوی عنوان کرد.
 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان این‌که مواضع شجاعانه و صریح رییس جمهور درباره رابطه با آمریکا، عربستان و سوریه در رسانه‌ها منعکس شد، اظهار داشت: همه این موفقیت‌ها در سایه اعتقاد به امام، مکتب امام و رهبری و وحدت همه ایرانیان و پرهیز از افراط و تفریط و تندروی نه کندروی به دست آمده است.
 
وی با تأکید بر این‌که امروز به شدت نیازمند وحدت و همدلی هستیم و در سایه وحدت و همدلی به آرمان‌های انقلاب اسلامی خواهیم رسید، بیان داشت: امام بزرگوار انقلاب همواره می‌فرمود از خارج نگران نباشید آنچه هست در درون خود ما است، به وحدت و همدلی تکیه کنید و از منیت‌ها، خودخواهی‌ها، دروغ‌پردازی‌ها و دسته‌گرایی‌ها بپرهیزید.
 
سردار سلیمانی و دکتر ظریف مکمل هم هستند
دکتر قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: هم به سردار سلیمانی‌ها نیاز داریم و هم به دکتر ظریف‌ها و دکتر صالحی‌ها، همه از یک جنس هستند، جنس انقلاب اسلامی و از مکتب امام، آنها مکمل هم هستند و مردم عمیقا متوجه این امر هستند، آن موقع که تصویر قدرتمند و زیبای سردار سلیمانی روی پرده‌ها منعکس می‌شود همه ابراز احساسات می‌کنند.
 
وی همچنین حضور رییس جمهور چین خدمت رهبر معظم انقلاب و حضور رییس جمهور در غرب اروپا و معرفی اسلام به عنوان دین وحدت آفرین که منشأ مهربانی است و پیامبری که پیامبر رحمت بوده و تفاوت آنچه مسلمانان باور دارند تا اقلیت یک تروریست که در پی بدنام کردن اسلام هستند را سبب عزت و سربلندی بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.
 
این مقام مسؤول با بیان این‌که همه عزیزانی که در عرصه دیپلماسی و دفاع از حریم و حرم مسلمانان دفاع می‌کنند از یک جنس و در یک جبهه هستند، با اشاره به سفر سه هفته گذشته خود به لبنان، گفت: آنها به آینده امیدوار بودند و به حرکت جمهوری اسلامی ایران و حمایت از برجام با هدایت رهبر بزرگوار انقلاب و شجاعت و هوشمندی رییس جمهور اعتماد داشتند.
 
اشتغال و حل آسیب‌های اجتماعی باید در تراز انقلاب اسلامی باشد
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: در عرصه دیپلماسی و جهاد و شهادت شرایطی را رقم زدیم که امروز عزت و آبرومندی نظام جمهوری اسلامی ایران با بهمن 57 فاصله بسیاری دارد و خوشحالیم از این‌که در این مقطع تاریخ در چنین شرایطی قرار داریم و البته این به معنای بی‌تفاوتی نسبت به مشکلات مردم و جامعه نیست و اشتغال و حل آسیب‌های اجتماعی باید در تراز انقلاب اسلامی و اهداف و آرمان‌های شهدای بزرگوار انقلاب اسلامی باشد.
 
وی یکی از مهم‌ترین اهداف جمهوری اسلامی ایران را توجه به محرومان، مستضعفان و نیازمندان عنوان کرد و با اشاره فعالیت وزارت بهداشت و درمان در این زمینه، گفت: 10 هزار پزشک متخصص به سراسر نقاط کشور اعزام شده‌اند که 4 هزار پزشک در مناطق محروم به ارائه خدمات درمانی مشغول هستند و حتی یک پزشک در استان تهران و حواشی آن حضور ندارند.
 
قاضی‌زاده هاشمی افزایش زایمان طبیعی و کاهش سزارین، ایجاد تعادل در زاد و ولد به گزارش سازمان ثبت احوال کشور، چهل میلیون ویزیت متخصص با قیمت سه هزار تومان در سراسر ایران، فراهم شدن مقدمات آمبولانس هوایی با تجهیز سی فروند هلیکوپتر، نوسازی و بازسازی بیمارستان‌ها، برطرف شدن کمبود دارو در کشور، ارتقای کیفیت دارو و صادرات آن و دستیابی به فناوری‌های نوین را بخشی از خدمات وزارتخانه مطبوع خود در سال اخیر عنوان کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
3
17
و همینطور به دکتر هاشمی ها
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
2
16
این 3 نفر جز پرطرفدار ترین افراد امروز ایران هستند.
نظرات بینندگان