arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۰ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۰

اوباما: تصمیم گرفتیم که عکس بن لادن را منتشر نکنیم/دیگر بن لادن را در حال راه رفتن روی کره زمین نخواهید دید

وی که در برنامه 60 دقیقه شیکه CBS حضور یافته بود، دلیل عدم انتشار عکس های بن لادن را وجود صحنه های ناخوشایند و ایجاد خطر برای امنیت ملی عنوان کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که تصمیم گرفته است که عکس بن لادن منتشر نشود.

به گزارش سرویس بین الملل پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، وی که در برنامه 60 دقیقه شیکه CBS حضور یافته بود، دلیل عدم انتشار عکس های بن لادن را وجود صحنه های ناخوشایند و ایجاد خطر برای امنیت ملی عنوان کرد.

اوباما گفت: تصمیم گرفته است تصویری از جسد اسامه بن لادن منتشر نشود زیرا ممکن است چنین اقدامی منجر به خشونت شود و به عنوان ابزاری تبلیغاتی مورد استفاده القاعده قرار گیرد.

وی افزود: برای ما اهمیت دارد که از عکسهای جسدی آسیب دیده که از ناحیه سر هدف گلوله قرار گرفته است به عنوان وسیله ای برای تحریک به خشونت بیشتر یا به عنوان ابزاری تبلیغاتی استفاده نشود.به نظر من با توجه به آن که تصاویر جسد بن لادن حاوی صحنه هایی ناخوشایند بود، انتشار آنها خطراتی برای امنیت ملی ایجاد می کرد.

رئیس جمهور آمریکا در مورد تردیدها در خصوص مرگ بن لادن گفت: ما آزمایش دی.ان.ای روی جسد بن لادن انجام دادیم و هیچ شکی نداریم که اسامه بن لادن را کشته ایم.تردیدی نیست که بن لادن مرده است.

وی افزود: دیگر بن لادن را در حال راه رفتن روی کره زمین نخواهید دید .


نظرات بینندگان