arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۲ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۰
علم الهدی:

كسي كه در برابر ولي فقيه بايستند طاغوت‌پرست است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: کسی که در برابر ولی فقیه بایستد و از فرمان او اطاعت نکند و مقابل نظام ولایی، الگوی دیگری برای نظام مدیریتی در نظر بگیرد، این شخص طاغوت پرست است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 امام جمعه مشهد مقدس گفت: كساني كه در برابر ولي فقيه بايستند و از فرمان ولي فقيه اطاعت نكنند و در مقابل نظام ولايي ا‌لگوي ديگري را مدنظر داشته باشند، طاغوت‌پرست هستند.

به گزارش "انتخاب" ،  علم الهدی در جمع عزاداران حضرت زهرا(س) در میدان هفت تیر تهران با بیان اینکه امامت امام زمان (عج) در حال اجرا شدن است، افزود: امام زمان(عج) راه اجرای امامت خود را از یک راه مشخص و بقیه راه های ارتباطی را قطع کردند و فرمودند غیر از این ، راهی وجود ندارد. وی گفت: راه اجرای امامت در زمان غیبت، حجت اوست یعنی مجتهد جامع الشرایط و ولی فقیه.

 امام جمعه مشهد گفت: درباره پذیرش امامت امام زمان ( عج) دو بینش وجود دارد یکی اینکه امام زمان (عج) ذخیره شده و در پس غیبت است تا اینکه در آینده بیایند دنیا را پر از عدل کنند و هم اکنون در حوادث دخالت ندارند که این بینش غلطی است و بینش دیگر اینکه امام زمان (عج) در عین غیبت باید امامت کنند.

 علم الهدی افزود : با قیام امام خمینی (ره) و پیروزی انقلاب اسلامی در ایران ، امامت امام زمان (عج) در صحنه های سیاسی اجتماعی، پیاده شد و در جریان است. وی گفت: از صدر اسلام تا امروز دشمنی و معارضه با ولایت از دل قدرت ها سر در آورده است و از کانون قدرت است که دشمنی برای امامت و ولایت بوجود می آید.

 عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در جنگ صفین، جبهه مقابل حضرت علی (ع) ادعایش قدرت است و می گوید قدرت می خواهم و نباید امامت باشد. آیت الله علم الهدی گفت: تمام مظلومیت حضرت زهرا (س) پای امامت حضرت علی (ع) بود و باید شخصیت خودمان را نسبت به امامت پذیری مشخص کنیم و مانند حضرت زهرا (س) از مقام ولایت دفاع کنیم.
نظرات بینندگان